Сторінки

Цікаво знати

Сторінки

середа, 20 листопада 2024 р.

Діагностувальна (контрольна) робота No2. Тестові завдання. Розділи «Мудрість байки», «Ліричні послання Україні» (21.11.2024)

 Діагностувальна (контрольна) робота N2

Тестові завдання

Розділи «Мудрість байки», «Ліричні послання Україні»

Варіант 1

І рівень

Завдання 1─ 16 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь

1.У перекладі слово «гімн» означає (0,5б.)

            А урочиста пісня                                        Б першочерговий             

В радість                                                      Г похвала                            

Д сумна пісня


 2. Байка – це(0,5б.)

А художній опис речей, предметів, тварин, явищ

Б загадка, відгадку на яку можна прочитати за першими літерами кожного рядка

В  влучний  вислів відомих людей      

Г коротка оповідь, що має алегоричний зміст і повчальний характер

Д невеликий словесно-музичний твір, призначений для співу

3. Оберіть правильне судження(0,5б.)

А у байках дійовими особами можуть бути тільки тварини

Б у байці завжди йдеться про веселу пригоду

В у байці висміюють негативні риси людського характеру

Г назви звірів, птахів, риб, комах у байках пишуть з маленької літери, хоча це їхні імена

Д байка – це переважно прозовий твір

4. Рядки Щаслива і вільна, від Кубані аж до Сяну-річки одна, нероздільна   узято  з твору (0,5б.)

А П.Чубинського «Ще не вмерла Україна»               Б Т.Шевченка «І досі сниться»

В Н.Челебіджіхана «Я поклявся перед народом»     Г М. Ткача «Моя Україно»

Д І.Франка «Розвивайся ти, високий дубе…»

5. Музику до пісні «Ще не вмерла  Україна» написав (0,5б.)

А Л.Лепкий                                                 Б О. Кониський                             

В В. Діденко                                               Г М. Лисенко                     

Д М.Вербицький

6. Образ України та пейзажні картини українського села зображено у творі (0,5б.)

А П.Чубинського «Ще не вмерла Україна»               Б Т.Шевченка «І досі сниться»

В Н.Челебіджіхана «Я поклявся перед народом»     Г М. Ткача «Моя Україно»

Д І.Франка «Розвивайся ти, високий дубе…»

7. Половецькому хлопчикові з твору М.Вороного «Євшан-зілля»  жилося в полоні (0,5б.)

А добре, як і вдома                                   Б  погано, його зневажали

В погано,  ніхто не дбав про дитину

Г погано, його примушували тяжко працювати

Д доводилося багато працювати

8. Слова гудця (М.Вороний «Євшан-зілля») не вражають хлопця, бо (0,5б.)

А гудець не мав голосу                            Б  той втратив слух                      

В той  живе в розкоші                              Г  той поспішав на полювання  

Д той забув уже і батька, і родину

9. Євшан-зілля в однойменному творі М. Вороного є символом (0,5б.)

А історичної та національної пам’яті   Б рослинного світу України
В ханської влади                                       Г міцної родини

Д добра й злагоди

10. Уникнення відповідальності за свої вчинки- основна проблема твору(0,5б.)

А М.Годованця «Голуб і Лелека»         Б Л.Глібова «Вовк і Кіт»

В Г.Сковороди «Бджола і Шершень»  Г Т.Шевченка «І досі сниться»

Д М. Вороного «Євшан-зілля»

11. Ліро-епічний віршований твір, у якому зображено значні події та яскраві характери, а розповідь про героїв супроводжується розкриттям авторських переживань і роздумів, називається (0,5б.)

А  гімном                                                     Б  елегією                           

В  поемою                                                   Г байкою                             

Д віршем

12. Художній засіб, ужитий у вислові «природа стрінула привітом», називається (0,5б.)

А епітетом                                                   Б порівнянням                   

В метафорою                                              Г антитезою

Д алегорія

13. Вірш І.Франка «Розвивайся ти, високий дубе…» — приклад лірики (0,5б.)

А філософської                                          Б інтимної

В громадянської                                        Г пейзажної

Д релігійної

14. «Академією наук» в одній особі називали (0,5б.)

А І.Франка                                                   Б Д.Кременя                      

В М.Ткача                                                   Г Т.Шевченка

Д М.Вороного

15. Верба, біленька хаточка, сивий дід, внуча – художні образи твору (0,5б.)

А Д. Кременя «Літа мої і зими»             Б П.Чубинського «Ще не вмерла Україна»

В Г.Сковороди «Бджола і Шершень»  Г Т.Шевченка «І досі сниться»

Д М. Вороного «Євшан-зілля»

16. Рядками «На росах, на водах, на всіх переходах …» розпочинається поезія(0,5б.)

А Д. Кременя «Літа мої і зими»             Б П. Чубинського «Ще не вмерла Україна»

В М.Ткача «Моя Україна»                      Г Т.Шевченка «І досі сниться»

Д М. Вороного «Євшан-зілля»

ІІ рівень

Завдання 17-18 передбачають установлення відповідності.

 До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ

17.  Установіть відповідність між назвою твору та уривком з нього(1б.)

1 «Голуб і Лелека»

2 «І досі сниться: під горою…»

3 «Євшан-зілля»

4«Розвивайся ти, високий дубе»

 

А «Зове Вітчизна й путь далека,

      І ти летиш, як з вирію Лелека

      В гніздо своє…».

Б « Крізь верби сонечко сідає

    І тихо гасне.День погас,

    І все спочило…»

В «Пора, діти, добра поглядати

     Для власної хати, щоб ґаздою, не слугою

      Перед світом стати!»

Г «З тобою розлука, гірка моя мука,

     Печаль журавля без гнізда в чужині»

Д «І пішов гудець в дорогу.
      Йде він три дні і три ночі…»

18.  Установіть відповідність між назвами творів та їх жанрами  (1б.)

1 «Ще не вмерла Україна»

2 «Євшан-зілля»

3 «Бджола і Шершень»

4 «Моя Україна»

А  дума

Б  пісня

В  байка

Г  поема

Д  гімн

ІІІ рівень

Завдання 19 (творчого характеру)

19.Виконайте одне із завдань(2б.).

·        Поміркуйте, що  для  нас  є  ліками  проти  забуття? Що може повернути нас з далекого  краю  в  отчий?

·        Підтвердіть  або  спростуйте тезу: « Батьківщина — дороге слово навіть для тих, хто зневірився в ній і подався в далечінь у пошуках кращої долі».


Немає коментарів:

Дописати коментар