Контрольний зріз знань
з української мови
учня 6 -А класу
КЗ «Світловодська спеціальна школа КОР»
за ІІ семестр 2024-2025 н.р.
Завдання 1─ 4 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН
ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і обведіть кружечком букву, яка їй
відповідає.
1.Помилку при утворенні
Кл.в. допущено в рядку
А Катрю Б хлопче
В батьку Г директоре
Д Ігорю
2. Орфографічну помилку допущено в слові
А продавець-консультант Б ультра-звук
В хліб-сіль Г інтернет
- послуга
Д лікар-еколог
3.Закінчення -а (-я) у формі родового відмінка однини мають усі іменники,
ОКРІМ
А вокзал Б митець
В Лондон Г місяць
Д відсоток
4. Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка однини мають усі іменники,
ОКРІМ
А туман Б вогонь
В народ Г квадрат
Д сюжет
Завдання 5─ 16 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН
ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і обведіть кружечком букву, яка їй
відповідає.
5. Лише якісні прикметники вжито в рядку(0,5б.)
А синій, холодний,
цікавий Б мовний,
короткий, теплий
В повільний,
твердий,
міський Г квадратний,
столовий, звичайний
6. Лише відносні прикметники вжито в рядку(0,5б.)
А солоний,
тутешній, дніпровський Б мідний, шкільний,
угорський
В запашний,
дерев’яний, український Г металевий, голосний, заячий
7. Присвійний прикметник ужито в усіх словосполученнях, ОКРІМ(0,5б.)
А дядьків
портфель Б Іринчин
велосипед
В батьківська
порада Г Олексієва
книжка
8. Суфікс -ов- пишеться на місці пропуску в слові(0,5б.)
А груш…вий Б замш...вий
В грош..вий Г полудн…вий
9. Літера -и- пишеться на місці пропуску в слові(0,5б.)
А юрид…чний,
хім…чний Б невістч...н,
генет…чний
В істор...чний,
психолог…чний Г траг…чний,
клас…чний
10. Правильно утворено ступінь порівняння прикметників(0,5б.)
А глибший, самий
довгий Б найлисіший,
більш хоробрий
В швидший за
всіх ,
ближчий Г більш
ширший, премудрий
11. Подвоєні -нн- треба писати в обох словах
рядка(0,5б.)
А соло(н/нн)ий,
числе(н/нн)ий Б безсо(н/нн)ий,
парка(н/нн)ий
В ра(н/нн)ій,
маскарад(н/нн)ий Г півде(н/нн)ий,
да(н/нн)ий
12. НЕ треба
писати окремо із наступним словом у реченні(0,5б.)
А Не/обережне
слово є образливим. Б Живи своїм розумом, а
не/чужим.
В Щось весело
гукнув не/молодий вже чоловік.
Г Скоро із-за хати
виплив не/величкий човен.
13. Через дефіс потрібно писати прикметники в рядку(0,5б.)
А темно/ рожевий,
південно/східний, легко/ займистий
Б військово/полонений,
свинцево/ мідний, військово/ морський
В медо/носний,
кисло/ солодкий, суспільно/ необхідний
Г фруктово/ягідний,
тьмяно/зелений, білий/білий
14. Присудок виражений прикметником у реченні(0,5б.)
А Ця квітка гаряча,
як сонце.
Б Українська пісня
може кожне серце полонити.
В Прийшла співуча й
весела весна.
Г Весна співала про
духмяний вітер.
15. Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників, записаних у
рядку(0,5б.)
А книжковий,
хоробрий Б
складний, теплий
В мудрий, вузенький Г
рідний, вороний
16. НЕПРАВИЛЬНО утворено слово, записане в рядку(0,5б.)
А павичевий
хвіст Б грушевий
сік
В замшева
куртка Г сторожевий
полк
Завдання 17-18 передбачають установлення відповідності. До
кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ
17. Установіть відповідність. (1 б.).
Ступені порівняння 1 проста форма вищого ступеня 2 складена форма вищого ступеня 3 проста форма найвищого ступеня 4 складена форма найвищого ступеня |
Приклад А найглибший Б більш глибокий В найбільш глибокий Г глибший Д преглибокий |
18. Установіть
відповідність. (1б.)
Фразеологізм |
Значення |
1 грати першу скрипку |
А бути лідером |
2 двох слів не зв’яже |
Б не вміти висловлюватися зв’язно |
3 за сімома замками |
В далеко заховане |
4 в один голос |
Г великий |
|
Д разом |
19. Розберіть прикметник як частину мови (2 б.).
Здоров’я-
найдорожчий скарб.
Немає коментарів:
Дописати коментар