1. Записати словосполучення, визначити головне та залежне слово, дати відповіді на запитання
Напоєна трава Напоєна дощами
Налите яблуко Налите медом
2. Перед вами текст. Ваше завдання – відшукати та підкреслити всі Д3, які є у цьому тексті.(2-3хв.)
Зачарований ліс
Тиша оповила землю, вкриту
снігом. Спить ліс, заколисаний хуртовинами, вдягнутий у
теплу снігову шубу. Мріють про весну опушені білим хутром берези й осики,
клени і липи, граби і дуби. У зимову пору відпочивають і
лісові рослини, сховані під сніговою ковдрою.
3. Самостійна робота. Виписати лише ті речення, у яких Д3
не відокремлюється комами.
Дрімали густо вкриті сніговою
ковдрою береги.
Дерева запорошені вночі були
чарівні.
Бурульки нависаючі над річкою торкалися води.
Огорнуті снігом ялинки пишалися на галявині.
4.
Цифровий диктант.
Виписати номери речень, у яких розділові знаки поставлені правильно
1. Сонце натомлене за день лягло спочити.
2. Сміялось небо, всіяне
зорями.
3.Прийшла зима снігами
вбрана.
4.3емлю, стомлену сном
тихо озирає місяць.
5. Укутана снігами земля
ще спить.
6. Бриніла тиша, плетена
зірками.
7. 3 вітрами до світання
гудуть сади оплакані дощем.
8. Kвіти, сріблені росою,
дивляться на шлях.
5.Творча робота.
Наведені речення ускладнити
дієприкметниковими зворотами. 3аписати їх, розставляючи розділові знаки й
аргументуючи свій вибір.
1.Тепла ніч пропливла над селом.
2.Хмаринки пливли по небі.
3. Біліли розквітлі акації.
4. Люблю луки й галяви.
5. 3аграв Дніпро.
Довідка:
збуджені
зі сну, припорошені пилом, напоєна степовими пахощами, опромінені сонцем,
повитий свіжим туманцем.
На початку ми окреслювали цілі,
які намагалися
досягнути. Чи досягли ми бажаного результату? З’ясувати це допоможе вправа
«Незакінчене речення»
Сьогодні на
уроці я …
1. дізнався
2. зрозумів …
3. навчився …
4. я не вмів, а тепер умію …
5. найбільші труднощі я відчув …
6. мені найбільше сподобався такий вид роботи…
Немає коментарів:
Дописати коментар