Мета:
формує вміння визначати у словах відповідну орфограму; узагальнює й систематизує вивчене про написання заперечних часток з різними частинами мови;
розвиває вміння аналізувати, зіставляти та порівнювати мовні явища;
виховує наполегливість у навчанні.
Налаштування для сприйняття нового матеріалу
"Мозкове завантаження"
😋😋😋
😕😕😕💬❓❓❓🔊🔊🔊
Правопис часток
👀👀👀
💪💪💪😊😊😊💪💪💪
Час для відпочинку очей
Прочитайте текст. Знайдіть у реченнях частки.
Визначте з якою частиною мови вживається
частка.
Час порухатися!!!
Підсумок уроку "Я ЗНАЮ"
Куб Блума
Картка
самооцінювання
Види завдань |
Умію, виконав (ла) (2 бали) |
Виникли
труднощі (1 бал) |
Не засвоїв (ла) (0 балів) |
Оцінка |
1. Відрізняти частку від іншої частини мови |
|
|
|
|
2. Визначати групи часток за значенням |
|
|
|
|
3. Писати частки за правописом |
|
|
|
|
4. Шукати
у тексті та розрізняти на слух частки |
|
|
|
|
5. Домашнє
завдання |
|
|
|
|
Примітка! 11-12 балів учень отримує за умови виконання додаткового
творчого завдання, яке наведене нижче*.
Домашня робота.
1. Опрацювати ст. 206-208 підручника (вивчити правила правопису часток напам'ять).
2. Виконати вправу 478, ст. 209.
Додаткове творче завдання.
3. *Скласти міні-твір «Краса
рідного краю», вживаючи різні частки, пояснити їх правопис (високий рівень).
Немає коментарів:
Дописати коментар