Контрольна робота із зарубіжної
літератури у 7 класі
«Дружба і кохання»
І. Початковий рівень.
Тестові завдання (кожне завдання 0,5
б.)
1. О. С. Пушкін свій вірш «19 октября» присвятив:
а) осінній природі;
б) друзям-ліцеїстам;
в) дню народження свого знайомого.
2. Що цінував О. С. Пушкін у дружбі?
а) щирість, відвертість, чесність;
б) зверхність, вимогливість;
в) матеріальну зацікавленість.
3. Роберт Бернс – поет:
а) Шотландії;
б) Франції;
в) Чехії.
4. Якій темі найчастіше
віддавав перевагу у своїх віршах Г. Гейне?
а) патріотичній;
б) темі кохання;
в) місце поета і поезії в суспільстві.
5.У 1785 році поет зустрів дівчину, яка
назавжди полонила його серце. Батько юної Джин не схвалював почуттів нужденного
поета. Закохані зустрічалися таємно. Згодом побралися. Цю поезію поет присвятив
дружині – жінці, яка стала його долею. Називається поезія…
а) «Чекай мене…» (К. Симонов);
б) «Моя любов – рожевий квіт» (Р. Бернс);
в) «Коли настав чудовий май» (Г. Гейне).
6. Вірш К. М. Симонова «Жди мене...»
написаний:
а) у давні часи лицарства;
б) у мирний час;
в)під час другої світової війни.
ІІ. Рівень
7. Встановити відповідність між терміном
та його значенням (3б.)
1.
Повість
А) авторський твір;
2.Феєрія
Б) ліричний твір, що відображає думки
і почуття автора;
3.Поезія В)
великий прозовий твір, який більш глибше,
ніж
оповідання,
зображує героїв і події;
4.Оригінал Г)
образ, якому притаманні інакомовна багатозначність
і
глибина узагальнення;
5.Символ Д)
відтворення тексту іншою мовою;
6.Переклад Е) твір з казковим сюжетом.
8. Встановіть відповідність між автором
та країною, в якій він народився (2б.)
1. Роберт Бернс
А. Україна;
2. Костянтин Симонов Б.
Німеччина;
3. Генріх Гейне
В.
Ізраїль;
4. Олександр
Пушкін Г.
Шотландія;
Д. Росія
ІІІ рівень ( максимальна кількість 4
б.)
Написати твір-мініатюру на тему:
«Високі почуття в поезіях Р.Бернса, Г.Гейне, К. Симонова»
Немає коментарів:
Дописати коментар