четвер, 9 березня 2023 р.

Контрольна робота (10.03.2023)

 

Контрольна робота 

«Україна і я», «Рідна природа» (творчість Тараса Шевченка, Богдана Лепкого, Галини Кирпи, Віктора Зубаря, Олени Пчілки, Павла Тичини,  Оксани Іваненко,  Миколи Вінграновського, Марії МорозенкоАнатолія Качана)

2 варіант

1 рівень

Завдання 1─ 12 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь.

Кожне завдання 0,5 б.

1.Тарас Шевченко похоронений у

А   Каневі                                                    Б Львові

В Івано-Франківську                                Г Києві


2. Персоніфікацію вжито в рядку

А «веселочка воду позичає»                   Б «Нехай мати усміхнеться»

В «А над самою водою верба похилилась»

Г «І хто знає, що діється в нас на Україні?»

3. «Учітеся, читайте...» - уривок з твору

            А «Хор лісових дзвіночків»                   Б «З ґринджолятами»

            В «І мертвим , і живим...»                       Г «Крила України»

4. У творі «Зоре моя вечірняя» згадується річка                     

А Дніпро                                                      Б Дністер

В Дунай                                                       Г Десна

5. Вірш «Крила Україні» належить до лірики

А інтимної                                                   Б пейзажної  

В патріотичної                                           Г філософської  

6.Епітет- це

А художнє означення

Б пояснення одного предмета або явища за допомогою зіставлення з іншим, схожим на нього

В це перенесення ознаки одного предмета чи явища на інші на основі подібності чи контрасту

Г художній прийом, який полягає в навмисному перебільшенні для надання зображуваному виразності

7. Справжнє ім’я та прізвище Олени Пчілки

А Ольга Драгоманова                              Б Марко Вовчок                

В Лариса Косач                                          Г Леся Українка

8.Улюблене заняття П.Тичини-

А малювання й співи                                Б математика й фольклористика

В танці й лінгвістика                                Г кораблебудування

9.Перша збірка «Павла Тичини»-

А «Вітер з України»                                  Б «Замість сонетів і октав»        

В «З мого щоденника»                             Г «Сонячні кларнети»

10.Мотив поезії «З ґринджолятами»-

А заклик вивчати і своє, і чуже; об’єднатися заради добробуту                          Б любов до рідної землі, замилування її красою,  шанування рідної мови

В зображення захвату дітей від зимових розваг

Г гармонійне поєднання краси рідної  природи та почуттів

ліричного героя

11. Оксана Іваненко започаткувала казку

            А побутову                                                  Б фантастичну

            В пізнавальну                                             Г романтичну

12.За жанром ''Гусенятко'' - це

А народна казка                                         Б оповідання

В ліричний твір                                          Г переказ

2 рівень

Завдання 13-16 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. Кожне завдання 1 б.

13. Установіть відповідність між художніми образами твору та  його автором

1  гори, Дніпро, веселочка, верба

2  вербова галузка, степова пустеля

3  дівчинка у віночку, тернові стежки

4  синьо-жовтий прапор, поле, небо

 

А  Олена Пчілка

Б  Галина Кирпа

В  Богдан Лепкий

Г  Тарас Шевченко

Д  Віктор Зубар

14. Установіть відповідність між уривком твору та  його назвою

1  «Цілий день Цві та Рінь літали над лісом…Коли не було вітру, вони літали дуже-дуже високо...»

2   «Ондатра почула це і пірнула додому. Та ненадовго. За хвилину ондатр з'явилось двоє і, малюючи вусами воду, вони стали наближатись до гусака».

3  «Маленький песик мало що розумів зі сказаного. Він був іще зовсім крихітним, а його досвід спілкування з людьми — мізерним».

А  «Гусенятко»

Б «Цвітарінь» 

В  «Море грає»

Г  «Вірність Хатіко»

 

15. Установіть відповідність між темою твору та  його назвою

1 заклик вивчати і своє, і чуже; об’єднатися заради добробуту 

2 туга за рідним краєм

3 зображення захвату дітей від зимових розваг

4 гармонійне поєднання краси рідної

природи та почуттів ліричного героя

А  «Вірність Хатіко»  

Б  «Учітесь, читайте...»  

В   «Гаї шумлять»

Г   «З ґринджолятами»

Д   «Шевченкова верба»

16.Установіть відповідність між художніми засобами та  назвами

1 «ясний день», «золотому полю»

2 «ми дзвіночки славим день, співаєм…дзвоном зустрічаєм, любим»

3  «хапають, мов пір’їнку», «зустрічаються, мов друзі»

А порівняння

Б персоніфікація

В повтори

Г епітети

 

3 рівень

Дайте розгорнуту відповідь на питання (2б.)

17. Хатня тваринка — забавка чи відповідальність?

Відповідь арґументуйте, вживаючи такі фрази: Я вважаю ... . На мою думку … Тому що... . Наприклад … . Отже ...

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контрольна робота

  Контрольна робота №6 Всеволод Нестайко, Валентин Чемерис, Олесь Бердник, Галина Пагутяк Варіант 1 І рівень Завдання 1─ 12 мають по чотири ...