четвер, 20 квітня 2023 р.

Контрольна робота (21.04.2023)

 

Контрольна робота №5

Світ дитинства (творчість Івана Нечуя-Левицького, Бориса Грінченка,

Оксани Сайко, Галини Кирпи)

1 варіант

1 рівень

Завдання 1─ 12 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь.

Кожне завдання 0,5 б.

1.Справжнє прізвище Івана Нечуя-Левицького

А Нечуй                                                       Б Левицький

В Іванківець                                                Г Чернілевський

2.До позасюжетних елементів НЕ належить

А експозиція                                               Б інтер’єр

В пейзаж                                                      Г портрет

3. Головного героя твору  «Вітрогон» Івана Нечуя-Левицького звали

А Віктор                                                      Б Остап

В Сергій                                                       Г Василь

4.Під враженням від якої книги Борис Грінченко почав писати українською мовою

А  «Мій ізмарагд» Івана Франка            Б «Кобзар» Тараса Шевченка

В  «На крилах пісень» Лесі Українки   Г  «Відгуки» Лесі Українки


5.За жанром твір «Украла»- це

А народна казка                                         Б оповідання

В ліричний твір                                          Г літературна казка

6. У творі «Гаманець» порушені всі проблеми, ОКРІМ

А образи й прощення                               Б узаємин  між учителями й дітьми

В морального вибору                               Г співчуття й готовності допомогти

7.  Події у творі «Гаманець» відбуваються в

А ХІХ столітті                                            Б ХХ столітті         

В ХХІ столітті                                            Г у майбутньому

8.Події Революції Гідності відображено у творі

А «Мій тато став зіркою»                       Б «Украла»
В
«Гаманець»                                             ë³трогон»

9. Іванка та Рита — героїні твору

А «Мій тато став зіркою»                       Б «Украла»
В
«Гаманець»                                             ë³трогон»

10.На малюнку зображено героїв твору

А «Мій тато став зіркою»                       Б «Украла»
В
«Гаманець»                                             ë³трогон»

 

 

 


 

 

11.Перебування  головного героя вночі під мостом (за твором «Вітрогон»)- це

А зав’язка                                                    Б розвиток дії

В кульмінація                                             Г розв’язка

12. У творі «Украла» розповідається про все, ОКРІМ

А крадіжки, яка здивувала вчителя

Б реакції вчителя на крадіжку

В стосунків між однокласниками

Г життя дівчинки після закінчення школи

2 рівень

Завдання 13-16 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. Кожне завдання 1 б.

13. Установіть відповідність між уривком твору та  його назвою

1  «Потім тато дедалі частіше й частіше не приходив додому ночувати. Мама потроху почала звикати, що на Майдані він потрібніший».

2   «На мить вона вкотре вже уявила собі, як взуває ці блискучі шнуровані червоні черевики з коліщатами, що так пасуватимуть до її червоних улюблених бриджів!»

3  «Учитель глянув на дітей. Хлопці були ні в сих ні в тих, дівчата деякі плакали. Він забрав усе, що діти надавали, і поніс Олександрі».

4 «Оце, було, втечу з хати на вигін до хлопців, бігаємо навперейми, наввипередки, граємо в довгої лози, загнуздаємось та граємо в коней».

А «Мій тато став зіркою»

Б «Украла»
В «Гаманець»

Г «Вітрогон»

 

14. Установіть відповідність між героєм твору та  його автором

1  Василько

2   Іванка

3  Йордана

4 Василь Митрович

А Іван Нечуй-Левицький

Б Борис Грінченко

В Оксана Сайко

Г Галина Кирпа

15.Установіть відповідність між фрагментами одного й того самого твору

1 «Дома не було мені з ким гулять. Була в мене одним одна менша сестра, але така вередлива та плаксива, що й гулять, і бавиться з нею було не можна».

2 «Голосне гірке ридання розітнулося у школі. Це плакала Олександра, припавши головою до столу».

3 «За якихось півгодини у крамниці фірмового спортивного одягу вона знову приміряє їх для годиться, ще раз поглянувши в дзеркало, і зразу ж купить».

4 «Якось мама згадала татові слова і знайшла мені коробку кольорової пастелі».

А «Як повернувся він у клас, то з десяток рук простяглося до його, і в кожній руці була якась їжа».

Б «Потім тато дедалі частіше й частіше не приходив додому ночувати. Мама потроху почала звикати, що на Майдані він потрібніший».

В «Якийсь момент, спинившись, вони мовчки дивилися одна на одну, важко дихаючи. Схоже, вони були ровесницями».

Г «Розігнався я з берега, побіг по човні та плиг в воду з самісінького носа човна на глибиню!»

16.Установіть відповідність між письменниками та подіями з їхнього життя

1 Іван Нечуй-Левицький

2 Борис Грінченко

3 Оксана Сайко

4 Галина Кирпа

 

А Першим твором цього письменника/письменниці для дітей була пригодницька повість «Таємниця старого будинку».

Б Для дітей писав/писала підручники з української мови та літератури.

В Письменник/письменниця дивував/дивувала киян пунктуальністю. За його/її розпорядком можна було звіряти годинники.

Г Автор/авторка  багатьох поетичних книжок для дітей, а також перекладач/перекладачка з білоруської, данської, німецької, шведської та норвезької мов.

3 рівень

Дайте розгорнуту відповідь на питання (2б.)

17. Чи легко бути людяним? Відповідь арґументуйте, вживаючи такі фрази: Я вважаю ... . На мою думку … Тому що... . Наприклад … . Отже ...

 

Свої знання з тем цього розділу я оцінив би / оцінила б на ... .

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контрольна робота

  Контрольна робота №6 Всеволод Нестайко, Валентин Чемерис, Олесь Бердник, Галина Пагутяк Варіант 1 І рівень Завдання 1─ 12 мають по чотири ...