Контрольна робота №5
Світ дитинства (творчість
Івана Нечуя-Левицького, Бориса Грінченка,
Оксани Сайко, Галини Кирпи)
1
варіант
1
рівень
Завдання
1─ 12 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.
Виберіть правильну відповідь.
Кожне завдання 0,5 б.
1.Справжнє прізвище
Івана Нечуя-Левицького
А Нечуй Б Левицький
В Іванківець Г
Чернілевський
2.До позасюжетних
елементів НЕ належить
А експозиція Б інтер’єр
В пейзаж Г портрет
3. Головного
героя твору «Вітрогон» Івана Нечуя-Левицького звали
А Віктор Б
Остап
В Сергій Г
Василь
4.Під враженням від
якої книги Борис Грінченко почав писати українською мовою
А «Мій ізмарагд» Івана Франка Б «Кобзар» Тараса Шевченка
В «На крилах пісень» Лесі Українки Г
«Відгуки» Лесі Українки
5.За жанром твір
«Украла»- це
А народна
казка Б
оповідання
В ліричний твір Г літературна казка
6. У творі «Гаманець»
порушені всі проблеми, ОКРІМ
А образи й прощення Б
узаємин між учителями й дітьми
В
морального вибору Г
співчуття й готовності
допомогти
7. Події у творі «Гаманець» відбуваються в
А ХІХ столітті Б ХХ
столітті
В ХХІ столітті Г
у майбутньому
8.Події
Революції Гідності відображено у
творі
А «Мій
тато став зіркою» Б
«Украла»
В «Гаманець» ë³трогон»
9. Іванка
та Рита — героїні твору
А «Мій
тато став зіркою» Б
«Украла»
В «Гаманець» ë³трогон»
10.На малюнку зображено героїв твору
А «Мій тато став зіркою» Б
«Украла»
В «Гаманець» ë³трогон»
11.Перебування
головного героя вночі під мостом (за
твором «Вітрогон»)- це
А зав’язка Б
розвиток дії
В
кульмінація Г
розв’язка
12. У творі «Украла» розповідається про все, ОКРІМ
А крадіжки, яка здивувала вчителя
Б реакції вчителя на крадіжку
В стосунків між однокласниками
Г життя
дівчинки після закінчення школи
2 рівень
Завдання
13-16 передбачають установлення відповідності.
До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. Кожне завдання 1 б.
13. Установіть відповідність між уривком
твору та його назвою
1 «Потім тато дедалі частіше й
частіше не приходив додому ночувати. Мама потроху почала звикати, що на
Майдані він потрібніший». 2 «На мить вона вкотре вже
уявила собі, як взуває ці блискучі шнуровані червоні черевики з коліщатами,
що так пасуватимуть до її червоних улюблених бриджів!» 3 «Учитель глянув на дітей.
Хлопці були ні в сих ні в тих, дівчата деякі плакали. Він забрав усе, що діти
надавали, і поніс Олександрі». 4 «Оце, було, втечу з хати на
вигін до хлопців, бігаємо навперейми, наввипередки, граємо в довгої лози,
загнуздаємось та граємо в коней». |
А «Мій тато став зіркою» Б «Украла» Г «Вітрогон» |
14. Установіть відповідність між героєм
твору та його автором
1 Василько 2 Іванка 3 Йордана 4 Василь Митрович |
А Іван Нечуй-Левицький Б Борис Грінченко В Оксана Сайко Г Галина Кирпа |
15.Установіть відповідність
між фрагментами одного й того самого твору
1 «Дома не було мені з ким
гулять. Була в мене одним одна менша сестра, але така вередлива та плаксива,
що й гулять, і бавиться з нею було не можна». 2 «Голосне гірке ридання розітнулося
у школі. Це плакала Олександра, припавши головою до столу». 3 «За якихось півгодини у
крамниці фірмового спортивного одягу вона знову приміряє їх для годиться, ще
раз поглянувши в дзеркало, і зразу ж купить». 4 «Якось мама згадала татові
слова і знайшла мені коробку кольорової пастелі». |
А «Як повернувся він у клас, то
з десяток рук простяглося до його, і в кожній руці була якась їжа». Б «Потім тато дедалі частіше й
частіше не приходив додому ночувати. Мама потроху почала звикати, що на
Майдані він потрібніший». В «Якийсь момент, спинившись,
вони мовчки дивилися одна на одну, важко дихаючи. Схоже, вони були
ровесницями». Г «Розігнався я з берега, побіг
по човні та плиг в воду з самісінького носа човна на глибиню!» |
16.Установіть відповідність
між письменниками та подіями з їхнього життя
1 Іван Нечуй-Левицький 2 Борис Грінченко 3 Оксана Сайко 4 Галина Кирпа |
А
Першим твором цього письменника/письменниці для
дітей була пригодницька повість «Таємниця старого будинку». Б Для
дітей писав/писала підручники з української
мови та літератури. В
Письменник/письменниця дивував/дивувала киян пунктуальністю.
За його/її розпорядком можна було
звіряти годинники. Г
Автор/авторка багатьох
поетичних книжок для дітей, а також перекладач/перекладачка з білоруської,
данської, німецької, шведської та норвезької мов. |
3 рівень
Дайте
розгорнуту відповідь на питання (2б.)
17. Чи легко бути людяним? Відповідь
арґументуйте, вживаючи такі фрази: Я вважаю ... . На мою думку … Тому що... . Наприклад … . Отже ...
Свої
знання з тем цього розділу я оцінив би / оцінила б на ... .
Немає коментарів:
Дописати коментар