Контрольний зріз знань
за ІІ семестр 2022-2023 навчального року
з української мови
для учнів 5-А класу
КЗ «Світловодська спеціальна школа Кіровоградської обласної ради»
Прочитайте текст і виконайте завдання 1─
4.
[1] Ніч. [2] У садах витьохкують солов’ї. [3] І, наче в сні, стоять у білому цвітінні яблуні та
груші.. [4] У повноводному Дніпрі купається молодий місяць.
Завдання 1─ 4 мають по
чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну
відповідь
1.Непоширеним є речення
А 1 Б 2
В 3 Г 4(0,5 б.)
2. Слово повноводному у четвертому реченні
А підмет Б
додаток
В означення Г
обставина (0,5 б.)
3. Односкладним є речення
А 1 Б 2
В 3 Г 4(0,5 б.)
4. Стиль тексту
А художній Б
науковий
В публіцистичний Г
офіційно-діловий (0,5 б.)
2 рівень
Завдання 5 ─ 10 мають по п'ять варіантів
відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь
5.Словосполучення є в рядку(1б.)
А віра й надія Б багряне
листя
В
накивати п’ятами Г через парк
Д коло матусі
6. Головне слово
виражене прикметником у словосполученні(1б.)
А сонячний день Б
будувати міст
В вдячний учителю Г вишуканий букет
Д
їхали швидко
7.Двоскладним є
речення(1б.)
А Послухай
журавлині сумні співи
прощальні.
Б
Весни такої не було й не буде. В
Роботу виконано.
Г Золотим пожежником походжає дощ.
Д Господи, літа стебельце всели до наших душ.
8.Розповідним є речення(1б.)
А
Станьмо отут навшпиньки. Б Розчарована
осінь плигає по дворі.
В Усім
серцем любіть Україну свою.
Г
Хто наше злото-серебро плугами кривди переборе?
Д Вийди, вийди, ясний місяцю.
9. Двоскладним є
речення(1б.)
А По гілках судять про корінь дерева.Б Горобину пізнають по листю.
В Горіхове дерево
всихає з коріння. Г
Дивуєшся лісовою тишею восени.
Д Послухай журавлині
сумні співи прощальні.
10.Спонукальним є речення(1б.)
А Я люблю
мою Вітчизну над усе на всій землі.
Б Любіть
Україну всім серцем своїм. В Що крила тобі у натхненні дає?
Г
Вони
пішли навпростець. Д У тихому морі темніє.
3 рівень
Завдання
11-12 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного
ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ
11. Установіть
відповідність між схемами речень та
прикладами ( розділові знаки в
пропущено) (1б.)
1 Слова автора:«Пряма мова
» 2«Пряма мова?»- слова
автора. 3. Слова автора:«Пряма
мова!» 4 «Пряма мова»,- слова
автора.
|
А Дівчинка спитала А ви
бачили лісових мавок Б Оля захоплено вигукнула
Як я люблю мальви В Чи любите ви пиріжки з
калиною запитала бабуся Г Ми йдемо шукати цвіт
папороті таємниче мовила Марійка Д Тихо шепочуть клени Як
красиво навкруги |
12.Установіть відповідність між реченнями та їх характеристиками (1б.)
1 речення
із звертанням 2 речення
з однорідними означеннями 3 речення
із вставним словом 4 речення
з однорідними додатками
|
А Люблю я,
Києве, тебе в ранковий час. Б Можливо,
блискавиць крило ці горді коси заплело. В Мати
перша навчила мене любити роси, п'янкий любисток, м'яту, маковий цвіт і
калину. Г Хлопці
про наші плани на це літо навіть не здогадувалися. Д Північний, хижий, сердитий вітер лютує , неначе голодний вовк. |
4 рівень
Завдання 13 творчого характеру
13. Складіть діалог на одну із тем, використовуючи вставні слова, звертання та однорідні
члени речення. Підкресліть їх (5-7
реплік) (2б.)
·
У бібліотеці
·
Незабаром канікули
Немає коментарів:
Дописати коментар