четвер, 25 травня 2023 р.

Контрольна робота (25.05.2023)

 

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами «Сила творчої уяви», «У вирі захопливих пригод»

Завдання 1-8 мають по 4 варіанти відповідей та оцінюються в 0,5 балів кожне. Оберіть правильну відповідь. (Максимально за 1-8 завдання – 4 бали).

1.      Хто із письменників зображений на ілюстрації? 





А. Марк Твен; Б. Амадей Гофман; В. Туве Янсон; Г. Льюїс Керрол.

 

2.      Зовні Мумі-тролі нагадують...

А. Іграшкових велетнів; Б. Іграшкових бегемотиків; В. Іграшкових слоників. Г. Іграшкових котиків.

                                       

      3. Куди впала Аліса у повісті-казці «Аліса в Країні Див»?

А. У Задзеркалля; Б. У чарівну криницю; В. У кролячу нору Г. У вириту траншею.

 

     4. Суть «гри в радість» полягає в тому, щоб …

А. Зібрати разом якомога більше друзів; Б. Знайти щось хороше в будь-якій ситуації;

В. Гарно розважитись; Г. Посміятися з кумедних вчинків.

 

    5. Куди вирушили Мумі-троль та Чмих, щоб врятувати Землю?

А. До замку; Б. До лісу; В. До обсерваторії. Г. До річки.

 

    6. Хто згадується у цитаті: «Видно, діти цілий рік були дуже чемні й слухняні, бо ніколи ще Дід Мороз не приносив їм стільки пречудових подарунків, як цього разу» ?

А. Мумі-троль та Хропся; Б. Полліанна та Джиммі; В. Том та Гек; Г.Марі та Фріц.

 

    7. Хто з героїв описаний у цитаті: «Чоловічок таки справді був прецікавий, хоч не вдався ані зростом, ані поставою, — трохи задовгий кремезний тулуб не дуже пасував до коротких, тоненьких ніжок, і голова теж була завелика…» ?

А. Гемуль; Б. Лускунчик; В. Дмиммі Бін. Г. Сід.

 

    8. Хто й про кого сказав слова: «Та Боже ж ти мій, у цього хлопчиська і витівки щоразу інші, отож не знаєш, чого й сподіватися. І він наче знає, скільки можна мучити мене, доки мені урветься терпець…»?

А. Марі про Фріца; Б. Мумі-мама про Мумі-троля; В. Тітка Поллі про Тома. Г. Джон Пендлтон про Джиммі.

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 9-12 на відповідність. Установіть відповідність між лівою та правою частиною завдання. Завдання оцінюються в 1 бал кожне. (Максимально за 9-12 завдання – 4 бали).

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

9. Установіть відповідність між назвою твору та її автором:

1. «Комета прилітає»                                            А. Амадей Гофман

2. «Полліанна»                                                       Б. Елеонор Портер

3. «Лускунчик і Мишачий король»                     В. Туве Янсон

4. «Аліса в Країні Див»                                         Г. Льюїс Керролл

 

10. Установіть відповідність між назвою твору та художнім образом, що є у ньому:          

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

1. «Аліса в Країні Див»                            А. Іграшковий замок

2. «Комета прилітає»                                Б. Золотий ключик

3. «Пригоди Тома Соєра»                        В. Кардамонові пряники

4.  «Лускунчик і Мишачий король»        Г. Високий паркан

 

11. Установіть відповідність між назвою твору та персонажем:          

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

1. «Пригоди Тома Соєра»                          А. Мурашиний Лев

2. «Аліса в Країні Див»                              Б. Гекльберрі Фінн

3. «Капелюх чарівника»                             В. Дядечко Дросельмаєр

4. «Лускунчик та Мишачий король»         Г. Чеширський Кіт

 

12. Установіть відповідність між героєм та його характеристикою:          

1.  Гекльберрі Фінн                                                                                                                                                         2.  Мумі-мама

3.  Полліанна

4. Білий Кролик

А. «З-під солом’яного капелюшка виглядало гарне личко в ласто­винні – воно поверталося в різні боки, шукаючи когось очима…»;

Б. «…одягався в недоноски з плеча дорослих людей; одяг його всякої пори року цвів різнокольоровими плямами і звисав лах­міттям»;

В. Завжди поспішає, часто губить свої речі (рукавички, віяло) і усього боїться;

Г. Має м'яку вдачу там, де годиться проявляти м'якість, і торбинку, повну сухих вовняних шкарпеток, порошків від болю в животі й карамельок.

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

 

 

 

Завдання 13-14 відкритої форми. Дайте відповідь на запитання. Повна правильна відповідь оцінюється в 2 бали кожна. (Максимально за 13-14 завдання – 4 бали).

13. З якого твору дана ілюстрація? Визначте тему твору та автора.   

_______________________________________________________



_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14. Полліанна навчила жителів містечка грати в чудову гру – «гру в радість». Пограйте в цю гру в межах інших вивчених творів («Лускунчик і Мишачий король», «Пригоди Тома Соєра», «Комета прилітає», «Капелюх чарівника», «Аліса в Країні Див» (на вибір) ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Максимальна кількість балів – 12. Успіхів у виконанні завдань!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контрольна робота

  Контрольна робота №6 Всеволод Нестайко, Валентин Чемерис, Олесь Бердник, Галина Пагутяк Варіант 1 І рівень Завдання 1─ 12 мають по чотири ...