Діагностувальна (контрольна) робота. Синтаксис і пунктуація
КР №6, 2в
1
рівень
Прочитайте текст і виконайте завдання 1─
4.
[1] Ніч. [2] У садах витьохкують солов’ї. [3] І, наче в сні, стоять у білому цвітінні яблуні та
груші.. [4] У повноводному Дніпрі купається молодий місяць.
Завдання 1─ 4 мають по
чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну
відповідь
1.Непоширеним є речення
А 1 Б 2
В 3 Г 4(0,5 б.)
2. Слово повноводному у четвертому реченні
А підмет Б
додаток
В означення Г
обставина (0,5 б.)
3. Односкладним є речення
А 1 Б 2
В 3 Г 4(0,5 б.)
4. Стиль тексту
А художній Б
науковий
В публіцистичний Г
офіційно-діловий (0,5 б.)
2 рівень
Завдання 5 ─ 10 мають по п'ять варіантів
відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь
5.Словосполучення є в рядку(1б.)
А віра й надія Б багряне
листя
В
накивати п’ятами Г через парк
Б коло матусі
6. Головне слово
виражене прикметником у словосполученні(1б.)
А сонячний день Б
будувати міст
В вдячний учителю Г вишуканий букет
Д
їхали швидко
7.Двоскладним є
речення(1б.)
А Послухай
журавлині сумні співи
прощальні.
Б
Весни такої не було й не буде. В
Роботу виконано.
Г Золотим пожежником походжає дощ.
Д Господи, літа стебельце всели до наших душ.
8.Розповідним є речення(1б.)
А
Станьмо отут навшпиньки. Б Розчарована
осінь плигає по дворі.
В Усім
серцем любіть Україну свою.
Г
Хто наше злото-серебро плугами кривди переборе?
Д Вийди, вийди, ясний місяцю.
9. Двоскладним є
речення(1б.)
А По гілках судять про корінь дерева.Б Горобину пізнають по листю.
В Горіхове дерево
всихає з коріння. Г
Дивуєшся лісовою тишею восени.
Д Послухай журавлині
сумні співи прощальні.
10.Спонукальним є речення(1б.)
А Я люблю
мою Вітчизну над усе на всій землі.
Б Любіть
Україну всім серцем своїм. В Що крила тобі у натхненні дає?
Г
Вони
пішли навпростець. Д У тихому морі темніє.
3 рівень
Завдання
11 передбачає установлення
відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник,
позначений БУКВОЮ
11.Установіть
відповідність між виділеними словами в реченнях та їх синтаксичними функціями(1б.)
1 У золоті
осінні дні збираються
відлітати журавлі. 2 Чи
знаєте ви осінні
білчині ігри? 3 Сьогодні ми допомагали
дідусеві на пасіці. 4 Він сидів
у канаві й жалібно скавучав. |
А підмет Б
присудок В додаток
Г
означення Д
обставина |
12. Укажіть рядок,
у якому правильно подано характеристику речення
(1б.)
Я люблю весну!
А
розповідне, окличне, просте, двоскладне, непоширене
Б
розповідне, окличне, просте, двоскладне, поширене
В розповідне,
окличне, просте, односкладне, поширене
Г
спонукальне, окличне, просте, двоскладне,
непоширене
Д
спонукальне, неокличне, просте, односкладне, непоширене
4 рівень
Завдання 13 творчого характеру
13. Спишіть речення. Підкресліть головні й другорядні члени
речення
Запізніле бабине літо ткало свої химерні
візерунки. Його прозоре павутиння чіплялося за посіріле стебло полину.
Немає коментарів:
Дописати коментар