понеділок, 9 жовтня 2023 р.

Контрольна робота №1 Усна народна творчість (родинно-побутові пісні, українські народні балади) (10.10.2023)

 

Вступ. Родинно-побутові  пісні. Балади

Варіант 1

1. Індивідуальний стиль полягає у

            А  вираженні власного бачення і розуміння світу

            Б  створенні типових персонажів

            В відображенні конкретних історичних подій

            Г поєднанні інтелектуальної та емоційної сфери мислення людини


2. Для фольклору не властива риса

            А усність                                         Б традиційність

            В імпровізаційність                      Г автобіографічність

3. До якого виду лірики належить пісня “Цвіте терен”

            А календарно-обрядова пісня    Б родинно-побутова пісня

            В суспільно-побутова пісня        Г історична пісня

4. Героїню пісні “Сонце низенько, вечір близенько” звали

            А Марусі                                         Б Галя

            В Оксана                                          Г Наталка

5. У пісні “Цвіте терен” не є образом символом

            А терен                                             Б вікно

            В сонце                                            Г нічка

6. Балади умовно поділяються на такі групи

            А родинно-побутові, міфологічні, історичні

            Б родинно-побутові, міфологічні, історичні, соціально-побутові

            В ліро-епічні, міфологічні, соціально-побутові

            Г ліричні, родинно-побутові, міфологічні, історичні

7. Мотив щирого, взаємного кохання сповнює пісню

            А “Цвіте терен”                             Б “Сонце низенько, вечір близенько”

            В “Ой під вишнею”                       Г “Місяць на небі, зіроньки сяють ”

8. Ліричний герой народної пісні “Сонце низенько, вечір близенько” називає кохану

            А золотком, ружею                       Б сонечком, зайчиком

            В ластівочкою, квіточкою           Г серденьком, рибонькою

9. Основний мотив пісні “Місяць на небі , зіроньки сяють ”

            А самотність, зневажене кохання

            Б торжество кохання попри тимчасову розлуку

            В нещасливе кохання дівчини    Г уславлення щирості почуттів

10. “Ой летіла стріла” за жанром

            А історична пісня                          Б суспільно-побутова пісня

            В балада                                           Г дума

11. У баладі “Ой на горі вогонь горить” розповідається про

            А нещасливе кохання козака      Б боротьбу з татарами

            В боротьбу з польською шляхтою Г боротьбу з панством

12. Ґрунтовно досліджував народні балади

            А Т. Шевченко                               Б І. Котляревський

            В І. Франко                                      Г Леся Українка

13. Установіть відповідність між рядками народних творів та їх назвами


1 “А я молоденька, гуляти раденька”

2 “Іще очі не дрімали, а вже сходить сонце”

3 Взяв собі паняночку – в чистім полі земляночку

4 Тихо по морю човен пливе

А “Сонце низенько”

Б “Цвіте терен”

В “Місяць на небі, зіроньки сяють”

Г “Ой під вишнею під черешнею”

Д “Ой на горі вогонь горить”

 


14. Установіть відповідність між рядками пісень та художніми засобами, використаними в  них

1  “… А ніженьки китайкою, а рученьки нагайкою”

2  “Хто в любові не знається, той горя не знає”

3  “Очі мої, очі мої, що ви наробили”

4  “серденько мре”

 

А риторичне звертання

Б метафора

В повтор

Г порівняння

Д поетичний паралелізм


15. Установіть відповідність між творами та мотивами, які в них порушені

1 “Цвіте терен”

2 “Ой на горі вогонь горить”

3  “Ой під вишнею під черешнею”

4  “Сонце низенько, вечір близенько”

 

 

А боротьба із турецькими нападниками

Б нещасливе життя молодої жінки із старим чоловіком

В щире, взаємне кохання

Г побивання матері за вбитим сином

Д самотності, зневаженого кохання

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контрольна робота

  Контрольна робота №6 Всеволод Нестайко, Валентин Чемерис, Олесь Бердник, Галина Пагутяк Варіант 1 І рівень Завдання 1─ 12 мають по чотири ...