середа, 11 жовтня 2023 р.

ПРОЄКТНА РОБОТА № 1. Лексичні помилки на вивісках, білбордах, сітілайтах (12.10.2023)

Отже, де можна шукати помилки:

Оголошення й цінники



Із цього оголошення очевидно, що наявна лексична помилка, адже навряд чи роботодавець шукає людину, яка працюватиме два дні на місяць. Неділя — це сьомий день тижня, а поняття «тиждень» охоплює всі сім днів — із понеділка по неділю. Як бачимо, лексична помилка може дати людині хибне уявлення про умови роботи.


На ціннику — орфографічна помилка. Слово «ситро» пишеться через букву «И».





У рекламному слогані вжито складнопідрядне речення, між частинами якого треба ставити кому. 

Іноді слова вживаються в не притаманному їм значенні:


«Коштувати» — значить мати певну ціну, вартість у грошовому еквіваленті. Але за контекстом ми розуміємо, що автори реклами мали на увазі зовсім інше слово — «куштувати», тобто з’їдати або випивати трохи чого-небудь для проби; пробувати.

Деякі рекламісти взагалі вважають за потрібне використовувати суржик. Мабуть, їм здається це дотепним і «доступним» для народу: «Зроби мені леп, зроби мені топ, зроби мені топ, у (назва магазину) є ващє-ващє любий леп-топ».

«Ващє» має літературний відповідник «взагалі», «любий» — «будь-який».








































Немає коментарів:

Дописати коментар

Контрольна робота

  Контрольна робота №6 Всеволод Нестайко, Валентин Чемерис, Олесь Бердник, Галина Пагутяк Варіант 1 І рівень Завдання 1─ 12 мають по чотири ...