понеділок, 20 листопада 2023 р.

Діагностувальна робота (21.11.2023)

Діагностувальна (контрольна) робота N2

Тестові завдання

Розділи «Мудрість байки», «Ліричні послання Україні»

Варіант 1

І рівень

Завдання 1─ 16 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь

1.У перекладі слово «гімн» означає (0,5б.)

            А урочиста пісня                                        Б першочерговий             

В радість                                                      Г похвала                            

Д сумна пісня


 2. Байка – це(0,5б.)

А художній опис речей, предметів, тварин, явищ

Б загадка, відгадку на яку можна прочитати за першими літерами кожного рядка

В  влучний  вислів відомих людей      

Г коротка оповідь, що має алегоричний зміст і повчальний характер

Д невеликий словесно-музичний твір, призначений для співу

3. Оберіть правильне судження(0,5б.)

А у байках дійовими особами можуть бути тільки тварини

Б у байці завжди йдеться про веселу пригоду

В у байці висміюють негативні риси людського характеру

Г назви звірів, птахів, риб, комах у байках пишуть з маленької літери, хоча це їхні імена

Д байка – це переважно прозовий твір

4. Рядки Щаслива і вільна, від Кубані аж до Сяну-річки одна, нероздільна   узято  з твору (0,5б.)

А П.Чубинського «Ще не вмерла Україна»               Б Т.Шевченка «І досі сниться»

В Н.Челебіджіхана «Я поклявся перед народом»     Г М. Ткача «Моя Україно»

Д І.Франка «Розвивайся ти, високий дубе…»

5. Музику до пісні «Ще не вмерла  Україна» написав (0,5б.)

А Л.Лепкий                                                 Б О. Кониський                             

В В. Діденко                                               Г М. Лисенко                     

Д М.Вербицький

6. Образ України та пейзажні картини українського села зображено у творі (0,5б.)

А П.Чубинського «Ще не вмерла Україна»               Б Т.Шевченка «І досі сниться»

В Н.Челебіджіхана «Я поклявся перед народом»     Г М. Ткача «Моя Україно»

Д І.Франка «Розвивайся ти, високий дубе…»

7. Половецькому хлопчикові з твору М.Вороного «Євшан-зілля»  жилося в полоні (0,5б.)

А добре, як і вдома                                   Б  погано, його зневажали

В погано,  ніхто не дбав про дитину

Г погано, його примушували тяжко працювати

Д доводилося багато працювати

8. Слова гудця (М.Вороний «Євшан-зілля») не вражають хлопця, бо (0,5б.)

А гудець не мав голосу                            Б  той втратив слух                      

В той  живе в розкоші                              Г  той поспішав на полювання  

Д той забув уже і батька, і родину

9. Євшан-зілля в однойменному творі М. Вороного є символом (0,5б.)

А історичної та національної пам’яті   Б рослинного світу України
В ханської влади                                       Г міцної родини

Д добра й злагоди

10. Уникнення відповідальності за свої вчинки- основна проблема твору(0,5б.)

А М.Годованця «Голуб і Лелека»         Б Л.Глібова «Вовк і Кіт»

В Г.Сковороди «Бджола і Шершень»  Г Т.Шевченка «І досі сниться»

Д М. Вороного «Євшан-зілля»

11. Ліро-епічний віршований твір, у якому зображено значні події та яскраві характери, а розповідь про героїв супроводжується розкриттям авторських переживань і роздумів, називається (0,5б.)

А  гімном                                                     Б  елегією                           

В  поемою                                                   Г байкою                             

Д віршем

12. Художній засіб, ужитий у вислові «природа стрінула привітом», називається (0,5б.)

А епітетом                                                   Б порівнянням                   

В метафорою                                              Г антитезою

Д алегорія

13. Вірш І.Франка «Розвивайся ти, високий дубе…» — приклад лірики (0,5б.)

А філософської                                          Б інтимної

В громадянської                                        Г пейзажної

Д релігійної

14. «Академією наук» в одній особі називали (0,5б.)

А І.Франка                                                   Б Д.Кременя                      

В М.Ткача                                                   Г Т.Шевченка

Д М.Вороного

15. Верба, біленька хаточка, сивий дід, внуча – художні образи твору (0,5б.)

А Д. Кременя «Літа мої і зими»             Б П.Чубинського «Ще не вмерла Україна»

В Г.Сковороди «Бджола і Шершень»  Г Т.Шевченка «І досі сниться»

Д М. Вороного «Євшан-зілля»

16. Рядками «На росах, на водах, на всіх переходах …» розпочинається поезія(0,5б.)

А Д. Кременя «Літа мої і зими»             Б П. Чубинського «Ще не вмерла Україна»

В М.Ткача «Моя Україна»                      Г Т.Шевченка «І досі сниться»

Д М. Вороного «Євшан-зілля»

ІІ рівень

Завдання 17-18 передбачають установлення відповідності.

 До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ

17.  Установіть відповідність між назвою твору та уривком з нього(1б.)

1 «Голуб і Лелека»

2 «І досі сниться: під горою…»

3 «Євшан-зілля»

4«Розвивайся ти, високий дубе»

 

А «Зове Вітчизна й путь далека,

      І ти летиш, як з вирію Лелека

      В гніздо своє…».

Б « Крізь верби сонечко сідає

    І тихо гасне.День погас,

    І все спочило…»

В «Пора, діти, добра поглядати

     Для власної хати, щоб ґаздою, не слугою

      Перед світом стати!»

Г «З тобою розлука, гірка моя мука,

     Печаль журавля без гнізда в чужині»

Д «І пішов гудець в дорогу.
      Йде він три дні і три ночі…»

18.  Установіть відповідність між назвами творів та їх жанрами  (1б.)

1 «Ще не вмерла Україна»

2 «Євшан-зілля»

3 «Бджола і Шершень»

4 «Моя Україна»

А  дума

Б  пісня

В  байка

Г  поема

Д  гімн

ІІІ рівень

Завдання 19 (творчого характеру)

19.Виконайте одне із завдань(2б.).

·        Поміркуйте, що  для  нас  є  ліками  проти  забуття? Що може повернути нас з далекого  краю  в  отчий?

·        Підтвердіть  або  спростуйте тезу: « Батьківщина — дороге слово навіть для тих, хто зневірився в ній і подався в далечінь у пошуках кращої долі».


Немає коментарів:

Дописати коментар

Контрольна робота

  Контрольна робота №6 Всеволод Нестайко, Валентин Чемерис, Олесь Бердник, Галина Пагутяк Варіант 1 І рівень Завдання 1─ 12 мають по чотири ...