Діагностувальна
(контрольна) робота N2
Тестові
завдання
Розділи
«Мудрість байки», «Ліричні послання Україні»
Варіант 1
І рівень
Завдання 1─ 16 мають по чотири
варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну
відповідь
1.У
перекладі слово «гімн» означає (0,5б.)
А урочиста
пісня Б першочерговий
В радість Г похвала
Д сумна пісня
2. Байка – це(0,5б.)
А художній
опис речей, предметів, тварин, явищ
Б загадка,
відгадку на яку можна прочитати за першими літерами кожного рядка
В влучний
вислів відомих людей
Г коротка оповідь, що
має алегоричний зміст і повчальний характер
Д невеликий
словесно-музичний твір, призначений для співу
3. Оберіть правильне судження(0,5б.)
А у
байках дійовими особами можуть бути тільки тварини
Б у
байці завжди йдеться про веселу пригоду
В у
байці висміюють негативні риси людського характеру
Г назви
звірів, птахів, риб, комах у байках
пишуть з маленької літери, хоча це їхні імена
Д байка
– це переважно прозовий твір
4.
Рядки Щаслива і вільна, від Кубані аж
до Сяну-річки одна, нероздільна узято з
твору (0,5б.)
А П.Чубинського «Ще не вмерла Україна» Б Т.Шевченка «І досі сниться»
В Н.Челебіджіхана «Я поклявся перед
народом» Г М. Ткача «Моя
Україно»
Д І.Франка «Розвивайся ти, високий дубе…»
5. Музику
до пісні «Ще не вмерла Україна» написав (0,5б.)
А Л.Лепкий Б О. Кониський
В В. Діденко Г
М. Лисенко
Д М.Вербицький
6. Образ
України та пейзажні картини українського села зображено у творі (0,5б.)
А П.Чубинського «Ще не вмерла Україна» Б Т.Шевченка «І досі сниться»
В Н.Челебіджіхана «Я поклявся перед
народом» Г М. Ткача «Моя
Україно»
Д І.Франка «Розвивайся ти, високий дубе…»
7.
Половецькому хлопчикові з твору М.Вороного «Євшан-зілля» жилося в полоні (0,5б.)
А добре, як і вдома Б погано, його зневажали
В погано, ніхто не дбав про дитину
Г погано, його примушували тяжко працювати
Д доводилося багато працювати
8. Слова гудця (М.Вороний «Євшан-зілля») не вражають хлопця, бо (0,5б.)
А гудець не мав голосу Б той втратив слух
В той живе в
розкоші Г
той поспішав на полювання
Д той забув уже і батька, і родину
9. Євшан-зілля в однойменному творі М. Вороного є символом (0,5б.)
А історичної та національної пам’яті Б рослинного світу України
В ханської влади Г міцної
родини
Д добра й
злагоди
10. Уникнення відповідальності за свої вчинки-
основна проблема твору(0,5б.)
А М.Годованця «Голуб
і Лелека» Б Л.Глібова «Вовк і Кіт»
В Г.Сковороди «Бджола
і Шершень» Г Т.Шевченка «І досі
сниться»
Д М.
Вороного «Євшан-зілля»
11.
Ліро-епічний віршований твір, у якому зображено значні події та яскраві
характери, а розповідь про героїв супроводжується розкриттям авторських
переживань і роздумів, називається (0,5б.)
А
гімном Б елегією
В
поемою Г
байкою
Д віршем
12.
Художній засіб, ужитий у вислові «природа
стрінула привітом», називається (0,5б.)
А епітетом Б порівнянням
В метафорою Г антитезою
Д
алегорія
13. Вірш
І.Франка «Розвивайся ти, високий дубе…» — приклад лірики (0,5б.)
А філософської
Б інтимної
В громадянської Г пейзажної
Д релігійної
14. «Академією наук» в одній особі називали (0,5б.)
А І.Франка Б Д.Кременя
В М.Ткача Г
Т.Шевченка
Д М.Вороного
15. Верба, біленька хаточка, сивий дід, внуча – художні
образи твору (0,5б.)
А Д.
Кременя «Літа мої і зими» Б
П.Чубинського «Ще не вмерла Україна»
В Г.Сковороди «Бджола
і Шершень» Г Т.Шевченка «І досі
сниться»
Д М.
Вороного «Євшан-зілля»
16. Рядками «На росах, на водах,
на всіх переходах …» розпочинається поезія(0,5б.)
А Д.
Кременя «Літа мої і зими» Б
П. Чубинського «Ще не вмерла Україна»
В М.Ткача «Моя
Україна» Г Т.Шевченка
«І досі сниться»
Д М.
Вороного «Євшан-зілля»
ІІ рівень
Завдання 17-18 передбачають
установлення відповідності.
До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть
відповідник, позначений ЦИФРОЮ
17. Установіть відповідність між назвою твору та
уривком з нього(1б.)
1 «Голуб і Лелека» 2 «І досі сниться: під
горою…» 3 «Євшан-зілля» 4«Розвивайся ти,
високий дубе»
|
А «Зове Вітчизна й путь
далека, І ти летиш, як з вирію
Лелека В гніздо своє…». Б « Крізь верби сонечко
сідає І тихо гасне.День погас, І все спочило…» В «Пора, діти, добра
поглядати Для власної хати, щоб
ґаздою, не слугою Перед світом стати!» Г «З тобою розлука, гірка
моя мука, Печаль журавля без гнізда
в чужині» Д «І пішов гудець в дорогу. |
18. Установіть відповідність між назвами творів
та їх жанрами (1б.)
1 «Ще не вмерла Україна» 2 «Євшан-зілля» 3 «Бджола і Шершень» 4 «Моя
Україна» |
А дума Б пісня В байка Г поема Д гімн |
ІІІ рівень
Завдання 19 (творчого
характеру)
19.Виконайте
одне із завдань(2б.).
·
Поміркуйте, що для нас є
ліками проти забуття? Що може повернути нас з
далекого краю в
отчий?
·
Підтвердіть або
спростуйте тезу: « Батьківщина — дороге слово навіть для тих, хто
зневірився в ній і подався в далечінь у пошуках кращої долі».
Немає коментарів:
Дописати коментар