понеділок, 13 травня 2024 р.

Контрольний зріз знань (14.05.2024)

Контрольний зріз знань

з української мови

учня 5-А класу

    КЗ «Світловодська спеціальна школа КОР»

                        за ІІ семестр 2023-2024 навчального року

                                            Прізвище, ім'я



Прочитайте текст і виконайте завдання 1─ 4.

 [1]   Кай сидів тихий, непорушний   і  холодний. [2]  Тоді Герда заплакала, і її гарячі сльози впали йому на груди. [3]        Вони пронизали його до самого серця. [4] Хлопчик глянув на дівчинку,  й   вона заспівала йому пісеньку про троянди. [5] Тоді він упізнав герду й дуже зрадів.

Завдання 1─ 4 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь

1.Чергування у-в, і-й порушено в реченні(0,5 б.)

А 1                                                                 Б 2

В 3                                                                 Г 4

2. Офографічну помилку допущено в реченні(0,5 б.)

А 2                                                                 Б 3     

В 4                                                                 Г 5  

3. М'яких приголосних немає в слові (0,5 б.)

А тихий                                                         Б йому                     

В хлопчик                                                    Г пісеньку

4. Стиль тексту (0,5 б.)

А художній                                                 Б науковий             

В публіцистичний                                     Г офіційно-діловий  

2 рівень

Завдання 5 ─ 10 мають по п'ять варіантів відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь

5.Словосполучення  є в рядку(1б.)

            А  віра й надія                                            Б  багряне листя

            В  накивати п’ятами                                  Г   через парк

Д  коло матусі

6. Головне слово виражене прикметником у словосполученні(1б.)

А   сонячний день                                      Б   будувати міст

            В   вдячний учителю                                Г  вишуканий букет

            Д їхали швидко

7.Двоскладним є речення(1б.)

            А   Послухай  журавлині  сумні  співи  прощальні.

            Б    Весни такої не було й не буде.       В   Роботу виконано.

Г  Золотим пожежником походжає дощ.

Д  Господи, літа стебельце всели до наших душ.

8.Розповідним є речення(1б.)

А  Станьмо отут навшпиньки.               Б   Розчарована осінь плигає по дворі.
В   Усім серцем любіть Україну свою.

Г   Хто наше злото-серебро плугами кривди переборе?

Д  Вийди, вийди, ясний місяцю.

9. Двоскладним є речення(1б.)

            А  По гілках судять про корінь дерева.Б   Горобину пізнають по листю.

            В Горіхове дерево всихає з коріння.    Г  Дивуєшся лісовою тишею восени.

Д Послухай  журавлині  сумні  співи  прощальні.

10.Спонукальним є речення(1б.)

А Я люблю мою Вітчизну над усе на всій землі.

Б Любіть Україну всім серцем своїм.  В Що крила тобі у натхненні дає?

Г Вони пішли навпростець.                    Д У тихому морі темніє.

3 рівень

Завдання 11-12 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ

11. Установіть відповідність між схемами   речень та прикладами ( розділові знаки в  пропущено) (1б.)

1 Слова автора:«Пряма мова.»

2«Пряма мова?»- слова автора.

3  Слова автора:«Пряма мова!»

4 «Пряма мова!» - слова автора.

 

А Аристотель писав Дружба — найнеобхідніше для життя.

Б То  ж,  діду  коханий,  вареник  гречаний   кричить  дітвора.

В  Хто відгадає мою загадку   запитав пан.

Г Учитель вигукнув які ж ви молодці

Д  Що воно за знак  промовив він сам до себе  дерева стоять і не поворухнуться.

12.Установіть відповідність між  реченнями та їх характеристиками  (розділові знаки пропущено) (1б.)

1 речення із звертанням

2 речення з однорідними  підметами

3 речення із вставним словом

4 речення з однорідними додатками

 

А  Дурний язик на жаль голові не приятель.

Б   Природа, час і терпеливість — найкращі лікарі.

В  Осінній вечір заховав під крило і голову, і ноги.

Г  Був гарний  день, і все навколишнє здавалось прекрасним.

Д  У радості й у горі йду до тебе, матінко моя.

4 рівень

Завдання 13 творчого характеру

13. Складіть діалог на одну із тем, використовуючи вставні слова, звертання та однорідні члени речення. Підкресліть їх (5-7 реплік) (2б.)

·         У бібліотеці

·        Незабаром  канікули


Немає коментарів:

Дописати коментар

Контрольна робота

  Контрольна робота №6 Всеволод Нестайко, Валентин Чемерис, Олесь Бердник, Галина Пагутяк Варіант 1 І рівень Завдання 1─ 12 мають по чотири ...