Контрольний зріз знань
з української мови
учня 5-А класу
КЗ «Світловодська спеціальна школа КОР»
за ІІ семестр 2023-2024 навчального року
Прізвище, ім'я
Прочитайте текст і виконайте завдання 1─
4.
[1] Кай сидів тихий, непорушний і холодний. [2] Тоді Герда
заплакала, і її гарячі сльози впали йому на груди. [3] Вони пронизали його до самого серця. [4] Хлопчик глянув на
дівчинку, й вона
заспівала йому пісеньку про троянди. [5] Тоді він упізнав герду й дуже зрадів.
Завдання
1─ 4 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.
Виберіть правильну відповідь
1.Чергування у-в, і-й
порушено в реченні(0,5 б.)
А 1 Б 2
В 3 Г 4
2. Офографічну помилку
допущено в реченні(0,5 б.)
А 2 Б 3
В 4 Г 5
3. М'яких приголосних немає
в слові (0,5 б.)
А тихий Б
йому
В хлопчик Г
пісеньку
4. Стиль тексту (0,5 б.)
А художній Б науковий
В публіцистичний Г офіційно-діловий
2 рівень
Завдання 5 ─ 10 мають по п'ять варіантів
відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь
5.Словосполучення є в рядку(1б.)
А віра й надія Б багряне
листя
В
накивати п’ятами Г через парк
Д коло матусі
6. Головне слово
виражене прикметником у словосполученні(1б.)
А сонячний день Б
будувати міст
В вдячний учителю Г вишуканий букет
Д
їхали швидко
7.Двоскладним є
речення(1б.)
А Послухай
журавлині сумні співи
прощальні.
Б
Весни такої не було й не буде. В
Роботу виконано.
Г Золотим пожежником походжає дощ.
Д Господи, літа стебельце всели до наших душ.
8.Розповідним є речення(1б.)
А
Станьмо отут навшпиньки. Б Розчарована
осінь плигає по дворі.
В Усім
серцем любіть Україну свою.
Г
Хто наше злото-серебро плугами кривди переборе?
Д Вийди, вийди, ясний місяцю.
9. Двоскладним є
речення(1б.)
А По гілках судять про корінь дерева.Б Горобину пізнають по листю.
В Горіхове дерево
всихає з коріння. Г
Дивуєшся лісовою тишею восени.
Д Послухай журавлині
сумні співи прощальні.
10.Спонукальним є речення(1б.)
А Я люблю
мою Вітчизну над усе на всій землі.
Б Любіть
Україну всім серцем своїм. В Що крила тобі у натхненні дає?
Г
Вони
пішли навпростець. Д У тихому морі темніє.
3 рівень
Завдання
11-12 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного
ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ
11. Установіть
відповідність між схемами речень та
прикладами ( розділові знаки в
пропущено) (1б.)
1 Слова
автора:«Пряма мова.» 2«Пряма
мова?»- слова автора. 3 Слова автора:«Пряма мова!» 4 «Пряма
мова!» - слова автора. |
А
Аристотель писав Дружба — найнеобхідніше для життя. Б То ж,
діду коханий, вареник
гречаний кричить дітвора. В Хто відгадає мою загадку запитав пан. Г Учитель
вигукнув які ж ви молодці Д Що воно за знак промовив він сам до себе дерева стоять і не поворухнуться. |
12.Установіть
відповідність між реченнями та їх
характеристиками (розділові знаки
пропущено) (1б.)
1 речення
із звертанням 2 речення
з однорідними підметами 3 речення
із вставним словом 4 речення
з однорідними додатками |
А Дурний язик на жаль голові не приятель. Б Природа, час і терпеливість — найкращі
лікарі. В Осінній вечір заховав під крило і голову, і
ноги. Г Був гарний день, і все навколишнє здавалось
прекрасним. Д У радості й у горі йду до тебе, матінко моя. |
4 рівень
Завдання 13 творчого характеру
13. Складіть діалог на одну із тем, використовуючи вставні слова, звертання та однорідні
члени речення. Підкресліть їх (5-7
реплік) (2б.)
·
У бібліотеці
·
Незабаром канікули
Немає коментарів:
Дописати коментар