понеділок, 20 травня 2024 р.

Контрольна робота (21.05.2024)

 

Діагностувальна (контрольна) робота N 6

Тестові завдання

Творчість Марини Павленко, Остапа Вишні, Олександра Виженка, Івана Андрусяка

Варіант 1

І рівень

Завдання 1─ 16 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь

1.Автором/авторкою твору «Янголи для Павлуся Тичини» є (0,5б.)

А Олександр Виженко                             Б Остап Вишня
В Марина Павленко                                  Г Іван Андрусяк    

Д Ліна Костенко



2. Хлопці в дитинстві грали в усі забави, ОКРІМ( за твором «Янголи для Павлуся Тичини») (0,5б.)

А квача                                                        Б гилок

В куці-баби                                                 Г шахів

Д опуки

3.   «Кобзар» був у ( за твором «Янголи для Павлуся Тичини») (0,5б.)

А вчителя математики                              Б художника М.Жука

В односельця Данила Коцюри               Г  батька Павла Тичини

Д старшого брата Павла Тичини

4. Остап Вишня заснував жанр (0,5б.)

А усмішки                                                   Б байки                                

В фейлетону                                               Г анекдоту                                      

Д співомовки

5.Ліро-епічним твором є

А «Перший диктант»                                Б «Янголи для Павлуся Тичини»

В «Вісім днів із життя Бурундука»      Г «Велике цабе»

6.Санько Сито- псевдонім (0,5б.)

А Олександра Виженка                            Б Остапа Вишні
В Марини Павленко                                 Г Івана Андрусяка

Д Ліни Костенко

7. Автор у творі «Велике Цабе» засуджує (0,5б.)

А злість, егоїзм                                          Б ревнощі               

В жадібність, жорстокість                      Г заздрість                                     

Д вихваляння, пихатість

8.Основою миру й злагоди є (за твором «Велике Цабе»)  (0,5б.)

А мудрість і ввічливість                           Б уміння прощати

В людяність і щирість                              Г творче серце й щире слово     

Д милосердя й порядність

9.Проблему академічної доброчесності порушено у творі(0,5б.)

А «Перший диктант»                                Б «Янголи для Павлуся Тичини»

В «Вісім днів із життя Бурундука»      Г «Велике цабе»

10. «Я  - най-най-най …»,- промовляє герой твору(0,5б.)

А Олександра Виженка                            Б Остапа Вишні
В Марини Павленко                                 Г Івана Андрусяка

Д Ліни Костенко

 11. «…Перший янгол двері відчиняє, другий янгол столи застеляє, третій янгол хрещеному нарожденому рабу Божому щастя й долі шукає» - епіграф до твору… (0,5б.)

А «Перший диктант»                                Б «Янголи для Павлуся Тичини»

В «Вісім днів із життя Бурундука»      Г «Велике цабе»

12. У творі «Вісім днів із життя Бурундука» відбуваються всі події, ОКРІМ

(0,5б.)

А Івась читає «П’ятнадцятирічного капітана» Жуля Верна

Б розповідь бабусі про зніще                            

В гра у футбол на уроці фізкультури              

Г Івась забиває гол у ворота суперника         

Д поїздка головного героя в село до бабусі

13. Юного Павла Тичину в образі янгола зафіксував на полотні художник (0,5б.)

А Анатолій Криволап                               Б Ілля Чичкан

В Іван Марчук                                            Г Олександр Ройтбурд

Д Михайло Жук

14. «Грайся, але не загравайся- умій вчасно зупинитися», - промовляє герой/героїня твору «Вісім днів із життя Бурундука»…

А мама                                                         Б тато

В бабуся                                                      Г Івась

Д Іванюк

15. Епос, лірика, драма  – це(0,5б.)

А  види описів у літературному творі  Б  художні засоби

В  роди літератури                                    Г  різновиди комічного

Д композиція твору

16.Іронія -це(0,5б.)

А прихована насмішка, глузування      Б повчальний висновок у фіналі твору

В зображення смішного в доброзичливому тоні

Г наділення тварин рисами людського характеру

Д різке висміювання суспільних вад

ІІ рівень

Завдання 17-18 передбачають установлення відповідності.

 До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ

17.Установіть відповідність між уривками з творів та їх назвами(1,5б.)

1 «А далі підуть все сонячніші й музичніші, все геніальніші, «сонячно-кларнетні» поезії…»

2 «Вже третю зиму ходив я до школи. Парася походила тільки дві зими і на тому закінчила свою освіту, бо в нас іще добавилося  троє братиків і сестричок…»

3 «Я найкраще! Я найвище! Я найдужче й найвправніше, наймудріше й найславніше…»

4 «Насправді я математику не дуже люблю, мені більше мова/література подобається, - але й у дробах, якщо розібратися, нічого аж такого страшного нема…»

А «Перший диктант»

Б «Янголи для Павлуся Тичини»

В «Вісім днів із життя Бурундука»

Г «Велике цабе»

 

18.Установіть відповідність між назвою твору та жанром (1,5 б.)

1 «Велике цабе»

2 «Янголи для Павлуся Тичини»

3 «28 днів із життя Бурундука»

 

А гумореска

Б усмішка

В художньо- біографічний твір

Г повість

ІІІ рівень

Завдання 19 (творчого характеру)

19.Виконайте одне із завдань (1б.).

·        Порадьте Івасеві, героєві твору «28 днів із життя Бурундука», як йому досягти мети без Антипка?

·        Що ти дізнався/дізналася про дитячі та шкільні роки Остапа Вишні?

·

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контрольна робота

  Контрольна робота №6 Всеволод Нестайко, Валентин Чемерис, Олесь Бердник, Галина Пагутяк Варіант 1 І рівень Завдання 1─ 12 мають по чотири ...