середа, 9 жовтня 2024 р.

Діагностична (контрольна робота) з розділу «Повторення та узагальнення вивченого» (тестування) (10.10.2024)

 

Контрольна робота №1

Повторення й узагальнення вивченого

І варіант

І рівень

Завдання 1   8 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь

1.Фразеологізм бити лихом об землю означає (0,25 б.)

А мати успіх                                                           Б діяти рішуче      

В не зважати на труднощі                                   Г хвилюватися


2. Іменник, який уживаємо лише в множині (0,25 б.)

А народи                                                                  Б м’ячі                     

В штани                                                                    Г поради  

3. Іменник жіночого роду записано в рядку (0,25 б.)

А тюль                                                                      Б путь                      

В біль                                                                        Г степінь

4. Не утворюються ступені порівняння від прикметника (0,25 б.)

А білявий                                                                 Б добрий     

В дорогий                                                                Г смачний

5.У лапках треба писати власну назву рядка (0,25 б.)

А цукерки Ромашка                                              Б річка Дніпро

В вітали Кобзаря (Шевченка)                            Г місто Луцьк  

6. Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка однини мають усі іменники, ОКРІМ (0,25 б.)

А туман                                                                    Б вогонь

В народ                                                                    Г квадрат  

7. Префіксальним способом утворено слово (0,25 б.)

А льодохід                                                              Б підземелля

В прибігти                                                               Г розкричатися  

8.Орфографічну помилку допущено в слові (0,25 б.)

А Херсонщина                                                       Б Галиччина                      

В Хмельниччина                                                   Г Вінниччина  

Завдання 9 ─ 20 мають по п’ять варіантів відповідей,                                                    серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ

9. Помилковим  є тлумачення фразеологізму (0,5б.)

А кури не клюють – багато                                 Б комар носа не підточить - ідеально

            В бути на коні – мати успіх

            Г побити горшки – побити посуд

            Д переливати з пустого в порожнє - говорити щось несуттєве

10. Позначте рядок, у якому всі іменники мають форми однини і множини (0,5б.)

А ліси, шахи                                                           Б штани, озера

В суперечки, бенкети                                           Г дріжджі, сорочки

Д електровози, радощі

11. Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників, записаних у рядку (0,5б.)

А вродливий, складний                                       Б сліпий, сумний

В лисий, зелений                                                   Г  архіважливий, добрий

Д теплий, чорнявий

12. Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку (0,5б.)

А  пів на дванадцяту                                             Б  третя година десять хвилин

В  двадцять хвилин сьомої                                 Г двадцять хвилин по другій 

Д п’ ята година сорок п’ять хвилин

13. Неологізми наведено в рядку (0,5б.)

А кошеня, ґазда                                                     Б рать, ремесло

В хакер, сервер                                                      Г кишеня, колиска

Г бараболя, файний  

14. Правильно поєднано прикметники з іменниками у рядку (0,5б.)

А красивий панно, смачне драже                      Б цікавий турне, старовинне піаніно

В маленьке шимпанзе, біле кімоно                   Г поважна леді, сучасне Токіо

Д довгий путь, великий собака

15. У формі орудного відмінка кінцевий приголосний основи іменника подовжується у всіх словах рядка (0,5б.)

А мідь, папороть                                                   Б осінь, вість                     

В паморозь, жовч                                                  Г любов, блакить

Д благодать, радість

16. Літери -е- (-є-) пишемо в словах (0,5б.)

А вул…чка, тр..мтіти                                            Б ч..ревики,  л..вада

В кот..чок, вогн..ще                                               Г ш..нель, ліж..чко

Д л..мон, ж..брак

17. Усі слова пишуться з префіксом при- в рядку (0,5б.)

            А …старий, …морський                                      Б …клеїти, …глибокий

В …жовклий, …мудрий                                      Г ….морожений, …освященство

            Д …старкуватий, …вокзальний

18. Апостроф пишемо в усіх словах рядка (0,5б.)

            А  матір... ю, торф…яний, В..ячеслав               Б  міжгір...я, Лук...янченко, св…ято

            В Св..ятослав, в...язи, рум…яний                     Г п..янкий, моркв..яний, від..їзд

            Д кур..йоз, ув..язнення, торф..яний

19. Помилку при творенні прикметників допущено в рядку (0,5б.)

А Франція – французький                                   Б  Буг - бугський

В печеніг – печенізький                                       Г гігант - гігантський

Д  Гадяч – гадяцький

20. Зі знаком м'якшення всі слова пишуться в рядку (0,5б.)  

А повіс..тю, кур..йоз, біл..шіс..ть                       Б калинон..ці, чернівец...кий, вуз..кий

В піс..ня, вартіс..т.., черкас..кий                        Г матін..ці, райс..кий, жмен..ці

Д Уман..щина, консул..с..кий, крад...кома

ІІІ  рівень

Завдання 21 -24  передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ

21. Установіть відповідність між займенниками та їх розрядами за значенням (1б.)

1 особові

2 вказівні

3 відносні

4 неозначені

 

А хто, котрий

Б вони, ми

В хтось, деякий

Г оцей, такий

Д весь, сам

22. Установіть відповідність (1б.)

Відмінок іменника

Приклад 

1 називний

2 кличний

3 місцевий

4 знахідний

 

А Любіть, шануйте, плекайте рідну мову!

Б Кобзарство — самобутня, оригінальна сторінка в історії культури й мистецтва.

В Мова твоя, Україно, з мови твоїх солов’їв.

Г Птицю пізнають по пір’ю, а людину — по мові.

Д Мова — то цілюще народне джерело.

23.  Установіть відповідність між схемами та словами (1б.)






1

2

3

4  

А день, учень

Б вечірній, мудрість

В землемір, місяцехід

Г кіно, метро

Д  привокзальний, прибережний

 

24. Установіть відповідність між фразеологізмом та його значенням(1б.)

1 Місто він знає як

2 Нові будинки ростуть як

3 Крутиться з ранку до вечора як

4 Ми з сестрою схожі як

 

А гриби після дощу

Б свої п’ять пальців

В дві краплі води

Г рукою зняло

Д муха в окропі

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контрольна робота

  Контрольна робота №6 Всеволод Нестайко, Валентин Чемерис, Олесь Бердник, Галина Пагутяк Варіант 1 І рівень Завдання 1─ 12 мають по чотири ...