середа, 19 лютого 2025 р.

Діагностувальна (контрольна) робота N4. Письмовий твір на тему «Романтика моїх пригод» (20.02.2025)

 

Діагностична (контрольна) робота №4.

Романтика пригод і фантастики. Письмове есе «Романтика моїх пригод» або «Чому навчили мене герої творів В.Аренєва та Неди Неждани»


Мета уроку:навчити учнів самостійно добирати і систематизувати матеріал відповідно до теми та основної думки висловлення,будувати логічно правильне і композиційно завершене висловлення;формувати вміння й навички вільного використання засобів мови в будь-яких життєвих ситуація;розвивати критичне мислення;збагачувати словниковий запас школярів;розвивати творчі здібності;сприяти осмисленню значення читання дитячої літератури як можливості самовдосконалення та розвитку особистості.


Завдання №1:

Теоретичний блок

Перебіг уроку:

І . Організаційний момент.

Забезпечення емоційної готовності школярів.

*Графічне і кольорове зображення настрою;

*обмін компліментами;

*побажання удачі,успіхів;

*розповідь про настрій рядком пісні чи поезії

*висловити настрій за допомоги 2-3 прикметників;

*висловити настрій рядками поетичного твору.

ІІ. Підготовка до сприйняття матеріалу . Мотивація навчальної діяльності.

(Усно)

  • Прослухайте діалог.

Лектор

Діти

Л.-Чи полюбляєте ви читати ?

Д-Так.

Л.-А які саме книги?

Д. - Про пригоди,фантастику, фентезі ,казки.

Л.-Це дуже добре. А як ви думаєте для чого ми читаємо?

Д.- Щоб дізнатись про щось нове та цікаве . Коли ти читаєш книгу,то ти разом з героями береш активну участь у цих пригодах також.

Л.- Дякую . А якою ,на вашу думку,мусить бути література для дітей?

Д.- Зрозумілою,цікавою,захоплюючою, інтригуючою . Книги навчають нас ,як знаходити собі друзів,як допомагати у складних ситуаціях,як добро перемагає зло.

Л.- Дякую . Я бачу ,що ви всі молодці,бо читаєте різні дитячі твори,а значить збагачуєте себе новими знаннями.

-Висловити свої думки стосовно таких питань:

*Чому потрібно читати книги?

*Які дитячі твори бувають?

*Чому навчають нас книги?

Завдання №2:

Теоретичний блок

ІІІ. Формування практичних умінь писання есе.

Слово вчителя.

Ми всі читаємо книги. Вони надають нам можливість потрапити до світу пригод,фантастики,казки або фентезі.

Персонажі творів,товаришують,сваряться,допомагають,зраджують,

навчають,кохають,жертвують. А ми поруч із ними також проживаємо їх пригоди під час читання книги.

Дуже добре ,коли під час читання ти уявляєш себе капітаном космічного корабля або мандрівником,який потрапив у майбутнє чи минуле. За допомогою книги ти можеш потрапити до дивовижних світів та екзотичних країн. А знання ,які ти отримав,будуть збагачувати твій внутрішній світ.

Проблемне запитання.

- Що дає нам читання книг?

- Як читання книг пов’язане з нашим життям?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контрольна робота

  Контрольна робота №6 Всеволод Нестайко, Валентин Чемерис, Олесь Бердник, Галина Пагутяк Варіант 1 І рівень Завдання 1─ 12 мають по чотири ...