Діагностична (контрольна) робота №6
Прикметник
ІІ варіант
Прочитайте текст і виконайте завдання 1─ 4.
[1]У душі й серці кожного є щось найсвятіше, найглибше, найближче. [2]Для мене завжди була і залишається материнська любов [3]З віддаленням вічної розлуки все більше приходить розуміння своєї неправоти у ставленні до найріднішої людини, вини перед нею. [4]Її ж образ завжди зі мною, підтримує у важку мить, зігріває. [5]Вона ж бо прожила таке важке, безрадісне життя.
Завдання 1─ 4 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь
1.У першому реченні прикметників(0,5б.)
А п’ять Б чотири В три Г два
2. У тесті прикметник найвищого ступеня порівняння вжито в реченні(0,5б.)
А 2 Б 3 В 4 Г 5
3. Відносний прикметник вжито в реченні(0,5б.)
А 1 Б 2 В 4 Г 5
4. Не може мати ступеня порівняння якісний прикметник, який знаходиться в реченні(0,5б.)
А 1 Б 3 В 4 Г 5
Завдання 5─ 16 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і обведіть кружечком букву, яка їй відповідає.
5. Лише якісні прикметники вжито в рядку(0,5б.)
А синій, холодний, цікавий Б мовний, короткий, теплий
В повільний, твердий, міський Г квадратний, столовий, звичайний
6. Лише відносні прикметники вжито в рядку(0,5б.)
А солоний, тутешній, дніпровський Б мідний, шкільний, угорський
В запашний, дерев’яний, український Г металевий, голосний, заячий
7. Присвійний прикметник ужито в усіх словосполученнях, ОКРІМ(0,5б.)
А дядьків портфель Б Іринчин велосипед
В батьківська порада Г Олексієва книжка
8. Суфікс -ов- пишеться на місці пропуску в слові(0,5б.)
А груш…вий Б замш...вий
В грош..вий Г полудн…вий
9. Літера -и- пишеться на місці пропуску в слові(0,5б.)
А юрид…чний, хім…чний Б невістч...н, генет…чний
В істор...чний, психолог…чний Г траг…чний, клас…чний
10. Правильно утворено ступінь порівняння прикметників(0,5б.)
А глибший, самий довгий Б найлисіший, більш хоробрий
В швидший за всіх , ближчий Г більш ширший, премудрий
11. Подвоєні -нн- треба писати в обох словах рядка(0,5б.)
А соло(н/нн)ий, числе(н/нн)ий Б безсо(н/нн)ий, парка(н/нн)ий
В ра(н/нн)ій, маскарад(н/нн)ий Г півде(н/нн)ий, да(н/нн)ий
12. НЕ треба писати окремо із наступним словом у реченні(0,5б.)
А Не/обережне слово є образливим. Б Живи своїм розумом, а не/чужим.
В Щось весело гукнув не/молодий вже чоловік.
Г Скоро із-за хати виплив не/величкий човен.
13. Через дефіс потрібно писати прикметники в рядку(0,5б.)
А темно/ рожевий, південно/східний, легко/ займистий
Б військово/полонений, свинцево/ мідний, військово/ морський
В медо/носний, кисло/ солодкий, суспільно/ необхідний
Г фруктово/ягідний, тьмяно/зелений, білий/білий
14. Присудок виражений прикметником у реченні(0,5б.)
А Ця квітка гаряча, як сонце.
Б Українська пісня може кожне серце полонити.
В Прийшла співуча й весела весна.
Г Весна співала про духмяний вітер.
15. Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників, записаних у рядку(0,5б.)
А книжковий, хоробрий Б складний, теплий
В мудрий, вузенький Г рідний, вороний
16. НЕПРАВИЛЬНО утворено слово, записане в рядку(0,5б.)
А павичевий хвіст Б грушевий сік
В замшева куртка Г сторожевий полк
Завдання 17-18 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ
17. Установіть відповідність. (1 б.).
18. Установіть відповідність. (1 б.).
19. Розберіть прикметник як частину мови (2 б.).
Здоров’я- найдорожчий скарб.
Немає коментарів:
Дописати коментар