четвер, 6 березня 2025 р.

Контрольна робота

 Контрольна робота №4

Володимир Винниченко, Ліна Костенко,  Оксана Радушинська, Анатолій Дімаров, Григір Тютюнник, Наталка Малетич

Варіант 1

Завдання 1─ 12 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь

1.Твір В.Винниченка «Віють вітри, віють буйні» — це (0,5б.)

А оповідання Б роман

В повість Г казка 


2.Експозицією твору  В.Винниченка «Віють вітри, віють буйні» є (0,5б.)

А висвітлення внутрішнього стану Гриня

Б розмова між Гринем і Санькою

В змалювання будинку Гриня, у якому розгортаються події

Г розповідь Санькою казки, у якій висвітлена її історія

3. Жанр вірша Ліни Костенко «Кольорові миші» (0,5б.)

А інтимна лірика Б громадянська лірика 

В пейзажна лірика Г філософська лірика 

 4.Мотив вірша Ліни Костенко «Кольорові миші» (0,5б.)

А зображення давніх часів Б звеличення талановитих людей 

В кожна людина неповторна Г усі люди мають бути однаковими 

5.Проблему буденності й неординарності порушено у творі (0,5б.)

А Ліни Костенко  «Кольорові миші» 

Б Оксани Радушинської «Метелики в крижаних панцирах»

В Анатолія Дімарова «На коні й під конем»

Г Наталки Малетич «Щоденник ельфа»

6.Жанр твору «Метелики в крижаних панцирах» (0,5б.)

А різдвяне оповідання Б фантастична повість 

В фантастичне оповідання Г психологічна повість

7.   Розгляньте ілюстрацію.
Зображення можна використати під час аналізу твору (0,5б.)

А   Григора Тютюнника Б   Ліни Костенко
В   Оксани Радушинської Г   Анатолія Дімарова 





8. Планування мандрівки в англомовний табір – це експозиція твору(0,5б.)

А Ліни Костенко  «Кольорові миші» 

Б Володимира Винниченка «Віють вітри, віють буйні»

В Анатолія Дімарова «На коні й під конем»

Г Наталки Малетич «Щоденник ельфа»

9. Прокляття війни, уславлення доброти, милосердя, чуйності, щирості – основна думка твору (0,5б.) 

А Григора Тютюнника  «Климко» 

Б Володимира Винниченка «Віють вітри, віють буйні»

В Анатолія Дімарова «На коні й під конем»

Г Наталки Малетич «Щоденник ельфа»

10.Усі вчинки стосуються Андріана з твору Наталки Малетич «Щоденник ельфа», ОКРІМ (0,5б.)

А мав бажання підзаробити в піцерії Б ночував біля тата в лікарні

В допомагав бабусі на сінокосі Г годував тата з ложки

11. В уривку  «Дівчина вхопила один із підручників і почала його гортати, щоб стриматися від сліз» йдеться про (0,5б.)

А Маринку (з твору Наталки Малетич)
Б Анну (з твору Ліни Костенко) В Ярину (з твору Оксани Радушинської)
Г вчительку Климка (з твору Григора Тютюнника) 

12. НЕ стосується твору «Климко» інформація, розміщена в рядку (0,5б.)

А повість

Б головний герой, вирушаючи в небезпечну й складну подорож, не думав про себе

В автор за книжки «Климко» та «Вогник далеко в степу» удостоєний літературної премії імені Тараса Шевченка

Г «Пустіть її! Це моя сестра! Сестра моя, чуєте? Вона мені за матір!»

Завдання 13-16 передбачають установлення відповідності.

 До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ

13.Установіть відповідність між уривком з твору та його автором(1б.)

1 «Наступного дня я провів у мандри Сергія та Злату, які пообіцяли мені писати в чаті…»

2 «Мішок із сіллю та харчами (була серед них і пляшка молока, що якимось дивом не розбилась, як упав з вагона) він перев’язав пополам і ніс по черзі то на одному, то на другому плечі…»

3 «Пливли ми не менше двох годин. Було дуже цікаво й трохи моторошно, особливо коли поруч сплескувалась велика рибина…»

4 «Гурт із чотирьох осіб привернув увагу. Ні, не весь гурт, а дівчина на візку, навколо якої стали хлопці — два місцевих і один приїжджий…»

А Анатолій Дімаров

Б Оксана Радушинська 

В Ліна Костенко

Г Наталка Малетич

Д Григір Тютюнник

14.Увідповідність твори з образами, які в них є (1б.)

1 «Климко»

2 «На коні й під конем»

3 «Метелики в крижаних панцирах»

4 «Кольорові миші»

А сусід, судді

Б Санько, Артем

В дядько Юхим, Ванька

Г Сергій, Злата

Д Зульфат, Наталя Миколаївна

15.Установіть відповідність між уривками одного й того самого твору(1б.)

1 «Хоч їй аж дев’ять літ, а йому тільки на Покрову буде шість, та він двох таких, як вона, навкулачки подужає». 

2 «Якщо вже признатись по щирості, то з усіх дисциплін серцю моєму була наймиліша ота, що мала звабливу назву «канікули»». 

3 «У скриньці, що пахла так само, як і дядькова діжурка і картуз, і сам дядько, лежали блискучі ключі й ключики». 

4 «Мама сказала, що тато не зможе сідати і ходити, можливо, й все літо. З лікарні його випишуть не швидше, ніж за місяць».

А «Наступного дня я провів у мандри Сергія та Злату, які пообіцяли мені писати в чаті». 

Б «Дві голівки, притулившись одна до одної чолами, міцно сплять на одній подушці». 

В «Сусід сказав, що миші ті якраз
такої шкоди не чинили зроду,
що в господарстві наче все гаразд…»

Г «А через півмісяця на станцію зі степу прийшли італійці. Вони цілий день ганялися по висілку за курми, стріляли по них із карабінів та автоматів і лементували, як цигани». 

Д «В неї не мозок, а якась лічильна машина: не існувало, мабуть, такої задачі, щоб вона не могла розв’язати». 

16.Установіть відповідність між сюжетними елементами твору Ліни Костенко «Кольорові миші» (1б.)

1 експозиція

2 зав’язка

3 розвиток дії

4 кульмінація


А очікування вироку

Б суд над Анною

В сусід привів 10-ти річну Анну до суду

Г знайомство читача з давнім минулим 

Д кіт залив вирок чорнилом 

ІІІ рівень

Завдання 17 творчого характеру

Напишіть есе на одну із тем (2б.)

  •  Світ такий, яким його хочуть бачити. Для одних він сірий і буденний, для інших — різнобарвний і цікавий.

  •  «Щоб подивитися в очі людині на візку, варто просто дещо опустити погляд. І важливо, щоб це був погляд на рівних» (Оксана Радушинська).






Немає коментарів:

Дописати коментар

Контрольна робота

  Контрольна робота №6 Всеволод Нестайко, Валентин Чемерис, Олесь Бердник, Галина Пагутяк Варіант 1 І рівень Завдання 1─ 12 мають по чотири ...