Контрольна робота №4
Володимир Винниченко, Ліна Костенко, Оксана Радушинська, Анатолій Дімаров, Григір Тютюнник, Наталка Малетич
Варіант 1
Завдання 1─ 12 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь
1.Твір В.Винниченка «Віють вітри, віють буйні» — це (0,5б.)
А оповідання Б роман
В повість Г казка
2.Експозицією твору В.Винниченка «Віють вітри, віють буйні» є (0,5б.)
А висвітлення внутрішнього стану Гриня
Б розмова між Гринем і Санькою
В змалювання будинку Гриня, у якому розгортаються події
Г розповідь Санькою казки, у якій висвітлена її історія
3. Жанр вірша Ліни Костенко «Кольорові миші» (0,5б.)
А інтимна лірика Б громадянська лірика
В пейзажна лірика Г філософська лірика
4.Мотив вірша Ліни Костенко «Кольорові миші» (0,5б.)
А зображення давніх часів Б звеличення талановитих людей
В кожна людина неповторна Г усі люди мають бути однаковими
5.Проблему буденності й неординарності порушено у творі (0,5б.)
А Ліни Костенко «Кольорові миші»
Б Оксани Радушинської «Метелики в крижаних панцирах»
В Анатолія Дімарова «На коні й під конем»
Г Наталки Малетич «Щоденник ельфа»
6.Жанр твору «Метелики в крижаних панцирах» (0,5б.)
А різдвяне оповідання Б фантастична повість
В фантастичне оповідання Г психологічна повість
7. Розгляньте ілюстрацію.
Зображення можна використати під час аналізу твору (0,5б.)
А Григора Тютюнника Б Ліни Костенко
В Оксани Радушинської Г Анатолія Дімарова
8. Планування мандрівки в англомовний табір – це експозиція твору(0,5б.)
А Ліни Костенко «Кольорові миші»
Б Володимира Винниченка «Віють вітри, віють буйні»
В Анатолія Дімарова «На коні й під конем»
Г Наталки Малетич «Щоденник ельфа»
9. Прокляття війни, уславлення доброти, милосердя, чуйності, щирості – основна думка твору (0,5б.)
А Григора Тютюнника «Климко»
Б Володимира Винниченка «Віють вітри, віють буйні»
В Анатолія Дімарова «На коні й під конем»
Г Наталки Малетич «Щоденник ельфа»
10.Усі вчинки стосуються Андріана з твору Наталки Малетич «Щоденник ельфа», ОКРІМ (0,5б.)
А мав бажання підзаробити в піцерії Б ночував біля тата в лікарні
В допомагав бабусі на сінокосі Г годував тата з ложки
11. В уривку «Дівчина вхопила один із підручників і почала його гортати, щоб стриматися від сліз» йдеться про (0,5б.)
А Маринку (з твору Наталки Малетич)
Б Анну (з твору Ліни Костенко) В Ярину (з твору Оксани Радушинської)
Г вчительку Климка (з твору Григора Тютюнника)
12. НЕ стосується твору «Климко» інформація, розміщена в рядку (0,5б.)
А повість
Б головний герой, вирушаючи в небезпечну й складну подорож, не думав про себе
В автор за книжки «Климко» та «Вогник далеко в степу» удостоєний літературної премії імені Тараса Шевченка
Г «Пустіть її! Це моя сестра! Сестра моя, чуєте? Вона мені за матір!»
Завдання 13-16 передбачають установлення відповідності.
До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ
13.Установіть відповідність між уривком з твору та його автором(1б.)
14.Увідповідність твори з образами, які в них є (1б.)
15.Установіть відповідність між уривками одного й того самого твору(1б.)
16.Установіть відповідність між сюжетними елементами твору Ліни Костенко «Кольорові миші» (1б.)
ІІІ рівень
Завдання 17 творчого характеру
Напишіть есе на одну із тем (2б.)
Світ такий, яким його хочуть бачити. Для одних він сірий і буденний, для інших — різнобарвний і цікавий.
«Щоб подивитися в очі людині на візку, варто просто дещо опустити погляд. І важливо, щоб це був погляд на рівних» (Оксана Радушинська).
Немає коментарів:
Дописати коментар