неділя, 18 травня 2025 р.

Підсумкова робота з української мови за ІІ семестр (19.05.2025)

 

Підсумкова  робота з української мови за ІІ семестр 


     ГР 2 Працює з текстом (12б.)

      І. Прочитайте текст

Українська пісня! Хто не був зачарований нею, хто не згадує її, як своє чисте, прозоре дитинство, свою горду юність, своє бажання бути красивим і ніжним, сильним і хоробрим?                                                                                    Українська пісня – це геніальна поетична біографія українського народу. Це історія українського народу, народу-трудівника, народу-воїна, народу, що цілі віки бився, як лев за свою свободу, що цілі віки витрачав усю свою силу, свою кров, своє життя, як казав великий Шевченко, «без золота, без каменю, без хитрої мови» на виковування в боротьбі свободи, права на повноцінне життя, на виявлення в житті всіх своїх здібностей!

 

ІІ. Виконайте завдання

1.     1. Визначте тему тексту та стиль (1б.)

2.     2. Випишіть 12 прикметників, визначити їх групи за значенням(2б.)

3.     3. Визначте відмінки прикметників із словосполучень: українська пісня, прозоре дитинство, горду юність, українського народу(2б.)

4.     4. Утворіть ступені порівняння двох якісних прикметників(2б.)

5.   5.   Провідміняйте словосполучення українська пісня та українські пісні (2б)

6.  6   Утворити від прикметників ніжна, сильна, хоробра нестягнену форму(1б.)

      7.Випишіть прикметник з 1 речення. Виконайте розбір прикметника як частини мови (2б.)

 

ГР3 Письмова взаємодія (12б.)                                                                                       Напишіть твір-опис «Мій домашній улюбленець» ( обсяг-1 стор.)

ГР4  Досліджує мовлення( 12б.)

Виконати тестові завдання ( по 0,5 б.)

1. Форму кличного відмінка утворено НЕПРАВИЛЬНО …

А) Оксано Миколаївно;        

Б) пані вчителька;                         

В) сестро Іринко;

Г) Наталю.

2. Правильно узгоджено кожен прикметник з іменником у рядку.   

А) велике шипанзе, вечірнє Токіо;             

Б) справедливий журі, дешевий таксі;                     

В) смачний капучино, свіжа салямі;

Г) красиве танго, бурхлива Міссісіпі.

3. Букву И на місці пропуску треба писати в усіх іменниках рядка.

А) річ…чка, мороз…во;             

Б) вікон…чко, рушн…чок;                           

В) печ…во, вул…чка;

Г) вовч…ня, вогн…чок.

4. Окремо НЕ з іменником треба писати у реченні.

А) Лічу в не/волі дні і ночі. (Т.Шевченко);    

Б) Шукай не/долі, а волі. (Нар.творчість);                   

В) Великий тілом, так не/мовля ділом. (Нар.творчість);

Г) Навіщо скаржитись, коли твоє не/щастя вже позаду. (Д.Павличко)

5. РАЗОМ потрібно писати усі слова рядка.

А) кіно/зал, двохсот/річчя, фітнес/клуб, прем’єр/міністр;     

Б) угро/фіни, бізнес/план, Австро/Угорщина, сон/трава;               

В) полу/мисок, шести/денка, євро/ринок, вербо/ліз;
Г) водо/пій, вело/пробіг, купівля/продаж, інтернет/послуга.

 

6.Усі прикметники слід писати  разом у рядку                                                                    А   біло/сніжний, україно/мовний, загально/людський                                                             Б   червоно/синій, науково/дослідний, молочно/кислий                                                     В   кисло/молочний, чорно/земний, жовто/гарячий                                                                Г   північно/західний, вічно/зелений, світло/жовтий   

7.Частку не з усіма прикметниками пишемо окремо в рядку 

А   не/красивий; не/теплий, а холодний; не/гатив ний

Б   не/нависний; гриб не/отруйний; не/великий

В   не/дбалий; не/щирий; не/правдивий          

Г   не/високий, а низький; обкладинка не/красива; не/холодна, а тепла зима   

        

8.Усі числівники написано правильно в рядку 

А   шістьмастами, п’ятдесяти, ста

Б   п’ятистами, сороками, шістнадцятьома             

В   восьмидесяти, чотиристами , п’яттю

Г   сімдесятьма , п’ятьох, трьохста                 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контрольна робота

  Контрольна робота №6 Всеволод Нестайко, Валентин Чемерис, Олесь Бердник, Галина Пагутяк Варіант 1 І рівень Завдання 1─ 12 мають по чотири ...