ПРИСЛІВНИК
І варіант
І рівень
Завдання 1─ 6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН
ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь
1.Прислівником є всі слова, ОКРІМ (0,25 б.)
А учора Б навіть
В спересердя Г вибірково
2.Прислівник належить до частин мови (0,25
б.)
А повнозначних
і відмінюваних Б повнозначних і невідмінюваних
В службових і відмінюваних Г службових і
невідмінюваних
3.Помилку при творенні ступенів порівняння
допущено в рядку(0,25 б.)
А докладніше Б найбільш докладно
В більш
докладніше Г найдокладніше
4. Прислівник мети є в рядку (0,25 б.)
А високо Б спросоння
В праворуч Г наперекір
5.Синонімом до фразеологізму ніс у ніс є (0,25 б.)
А швидко Б особисто
В тихо Г близько
6.Прислівник тричі утворений способом (0,25 б.)
А суфіксальним Б префіксальним
В префіксально-суфіксальним Г злиття основ
ІІ рівень
Завдання 7─ 15 мають по п’ять варіантів відповідей, серед яких лише
ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.
Виберіть правильну відповідь
7.Прислівник є в усіх
реченнях,ОКРІМ (0,5б.)
А Хлопець хвилювався
найбільше. Б Усе
було сьогодні якимсь незвичайним.
В Найкраще
оповідання написав Андрій. Г Сліди
тварин найкраще видно взимку.
Д Потрібно багато
вчитися.
8.Лише прислівники,
що вказують на час дії, наведено в рядку (0,5б.)
А звечора, позавчора, мимоволі Б весело, гарненько, восени
В назавжди, вгорі, відразу Г по-нашому, важко, отут
Д завтра, тепер, улітку
9.Усі прислівники
пишуться через дефіс у рядку (0,5б.)
А як/небудь, з/вечора, по/українськи Б тишком/нишком, по/друге, де/коли
В с/підлоба, від/давна, тихо/тихо Г по/латині, аби/коли, раз/у/раз
Д віч/на/віч, хтозна/як, по/своєму
10. Літеру і треба писати
на місці всіх пропусків у рядку (0,5б.)
А поноч.., до реч.., утрич.. Б заввишк..,
заоч.., опівноч..
В укуп.., напівдороз.., навік.. Г по-вовч..,
навесн.., удвіч..
Д безвіст.., наодинц.., пошепк..
11. Усі прислівники пишуться з –н- у рядку (0,5б.)
А бажан..о, впевнен..о, шален..о Б віддален..о, відмін..о,
священ..о
В щоден..о, навман..я,
активн..о Г гуман..о, зелен..о, сон..о
Д незбагнен..о, духмян..о,
зран..я
12.Усі слова записано правильно в рядку (0,5б.)
А аніскільки, несхитно, нізвідки Б над міру, аби куди, опівночі
В спід лоба, сяк-так, безжалю Г по латині, навскоси, чимало
Д деколи, на справді,
тет-а-тет
13. Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівників у рядку (0,5б.)
А багато —
більше — найбагато Б тяжко — тяжкіше — найтяжіше
В
високо — вишче — найвишче Г глибоко — глибше —
найглибокіше
Д вузько – вужче –
найвужче
14.Не з прислівниками
пишеться окремо в рядку (0,5б.)
А Відійди не/гайно! Б Сьогодні не/стерпно холодно
В Нога, що поспішає, не/одмінно спіткнеться.
Г Мені в житті до всього не/байдуже.
Д Не/рідко смішний початок
сльозами закінчується.
15. Немає слів з орфографічними помилками в рядку (0,5б.)
А Зверху ревла вода, внизу кипіла хвиля. Б
Пасажир сів востаннє купе.
В Школяр вивчив вірші на пам’ять.
Г Якщо напам’ять свою не покладаєшся, то краще
запиши адресу.
Д Сьогодні не стерпно холодно
Завдання 16-20 передбачають установлення
відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник,
позначений БУКВОЮ
16. Установіть
відповідність між прислівниками та їх тлумаченням (1б.)
1 власноруч 2 поруч 3 зручно 4 нашвидкуруч |
А комфортно Б близько В самостійно Г поспіхом Д незалежно |
17.Установіть
відповідність між розрядом прислівника
та прикладом (1б.)
1 способу дії 2 місця 3 часу 4 причини |
А туди Б згарячу В швидко Г двічі Д сьогодні |
18.Установіть
відповідність між членами речення та
виділеними словами (1б.)
1 присудок 2 обставина 3 підмет 4 означення |
А Небо непомітно
посвітлішало. Б Котлета
по-київськи була смачна В Сьогодні надворі сонячно. Г Що таке, по-вашому,
життя? Д Коли б частіше траплялося
таке «трохи». |
19.Установіть
відповідність між способами творення прислівників та прикладами (1б.)
1 префіксальний 2 суфіксальний 3 префіксально-суфіксальний 4 складання |
А гарнісінько, десь Б зависоко, прегарно В по-латині, по-українськи Г ледь-ледь, вчора Д босоніж, мимохідь |
20.Установіть відповідність між прислівниками
та ступенями порівняння (1б.)
1
найбільш весело 2
веселіше 3
більш весело 4
найвеселіше |
А
вищий ступінь порівняння (проста форма) Б
вищий ступінь порівняння (складена форма) В
найвищий ступінь порівняння (проста форма) Г
найвищий ступінь порівняння (складена форма) |
ІІІ рівень
21.Зробіть розбір
виділеного слова як частини мови (1 б.)
Усюди добре, а вдома найкраще.
§ Частина мови.
§ На яке питання відповідає?
§ Розряд за значенням.
§ Ступінь порівняння (якщо є)
§ Синтаксична роль.
Немає коментарів:
Дописати коментар