Контрольна робота №5
Світ дитинства (творчість Івана Нечуя-Левицького, Бориса
Грінченка,
Оксани Сайко, Галини Кирпи)
1 варіант
1 рівень
Завдання 1─ 12 мають по чотири варіанти відповіді, серед
яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь.
Кожне завдання 0,5 б.
1.Справжнє прізвище Івана Нечуя-Левицького
А Нечуй Б Левицький
В Іванківець Г Чернілевський
2.До позасюжетних елементів НЕ належить
А експозиція Б інтер’єр
В пейзаж Г портрет
3. Головного героя твору «Вітрогон» Івана Нечуя-Левицького звали
А Віктор Б Остап
В Сергій Г
Василь
4.Під враженням від якої книги Борис Грінченко почав писати українською
мовою
А
«Мій ізмарагд» Івана Франка Б
«Кобзар» Тараса Шевченка
В
«На крилах пісень» Лесі Українки Г «Відгуки» Лесі Українки
5.За жанром твір «Украла»- це
А народна казка Б
оповідання
В ліричний твір Г
літературна казка
6. У творі «Гаманець» порушені всі проблеми, ОКРІМ
А образи й прощення Б
узаємин між учителями
й дітьми
В морального вибору Г
співчуття й готовності допомогти
7. Події у творі «Гаманець» відбуваються
в
А ХІХ столітті Б ХХ столітті
В ХХІ столітті Г
у майбутньому
8.Події Революції Гідності відображено у творі
А «Мій тато став зіркою» Б
«Украла»
В «Гаманець» ë³трогон»
9. Іванка та Рита — героїні твору
А «Мій тато став зіркою» Б
«Украла»
В «Гаманець» ë³трогон»
10.На малюнку зображено героїв твору
А «Мій
тато став зіркою» Б
«Украла»
В «Гаманець» ë³трогон»
11.Перебування головного героя вночі під мостом (за твором «Вітрогон»)- це
А зав’язка Б розвиток
дії
В кульмінація Г розв’язка
12. У творі «Украла» розповідається про все, ОКРІМ
А крадіжки, яка здивувала вчителя
Б реакції вчителя на крадіжку
В стосунків між однокласниками
Г життя дівчинки після закінчення
школи
2 рівень
Завдання 13-16 передбачають установлення відповідності. До кожного
рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. Кожне завдання 1 б.
13. Установіть відповідність між уривком твору та його назвою
1 «Потім
тато дедалі частіше й частіше не приходив додому ночувати. Мама потроху
почала звикати, що на Майдані він потрібніший». 2 «На мить
вона вкотре вже уявила собі, як взуває ці блискучі шнуровані червоні черевики
з коліщатами, що так пасуватимуть до її червоних улюблених бриджів!» 3 «Учитель
глянув на дітей. Хлопці були ні в сих ні в тих, дівчата деякі плакали. Він
забрав усе, що діти надавали, і поніс Олександрі».
4
«Оце, було, втечу з хати на вигін до хлопців, бігаємо
навперейми, наввипередки, граємо в довгої лози, загнуздаємось та граємо в
коней». |
А «Мій
тато став зіркою» Б «Украла» Г «Вітрогон» |
14. Установіть відповідність між героєм твору та його автором
1 Василько 2 Іванка 3 Йордана
4 Василь
Митрович |
А Іван Нечуй-Левицький Б Борис Грінченко В Оксана Сайко Г Галина Кирпа |
15.Установіть відповідність між фрагментами одного й того самого твору
1 «Дома не було мені з ким гулять. Була в мене одним одна
менша сестра, але така вередлива та плаксива, що й гулять, і бавиться з нею
було не можна». 2 «Голосне гірке ридання розітнулося у школі. Це плакала
Олександра, припавши головою до столу». 3 «За якихось півгодини у крамниці фірмового спортивного
одягу вона знову приміряє їх для годиться, ще раз поглянувши в дзеркало, і
зразу ж купить». 4 «Якось мама згадала татові слова і знайшла мені коробку
кольорової пастелі». |
А «Як повернувся він у клас, то з десяток рук простяглося
до його, і в кожній руці була якась їжа».
Б «Потім тато дедалі частіше й частіше не приходив додому
ночувати. Мама потроху почала звикати, що на Майдані він потрібніший». В «Якийсь момент, спинившись, вони мовчки дивилися одна
на одну, важко дихаючи. Схоже, вони були ровесницями».
Г «Розігнався я з берега, побіг по човні та плиг в воду з
самісінького носа човна на глибиню!» |
16.Установіть відповідність між письменниками та подіями з їхнього життя
1 Іван Нечуй-Левицький 2 Борис Грінченко 3 Оксана Сайко 4 Галина Кирпа |
А Першим твором цього письменника/письменниці для дітей була пригодницька повість «Таємниця старого
будинку». Б Для дітей писав/писала підручники з української мови та літератури. В Письменник/письменниця дивував/дивувала киян
пунктуальністю. За його/її розпорядком можна
було звіряти годинники. Г Автор/авторка багатьох поетичних книжок для дітей, а
також перекладач/перекладачка з білоруської, данської, німецької, шведської та
норвезької мов. |
3 рівень
Дайте розгорнуту відповідь на питання (2б.)
17. Чи легко бути людяним? Відповідь арґументуйте, вживаючи такі фрази: Я вважаю ... . На мою думку … Тому що... . Наприклад … . Отже ...
Свої
знання з тем цього розділу я оцінив би / оцінила б на ... .
Немає коментарів:
Дописати коментар