Отже, де можна шукати помилки:
Оголошення й цінники
У рекламному слогані вжито складнопідрядне речення, між частинами якого треба ставити кому.
Іноді слова вживаються в не притаманному їм значенні:
«Коштувати» — значить мати певну ціну, вартість у грошовому еквіваленті. Але за контекстом ми розуміємо, що автори реклами мали на увазі зовсім інше слово — «куштувати», тобто з’їдати або випивати трохи чого-небудь для проби; пробувати.
Деякі рекламісти взагалі вважають за потрібне використовувати суржик. Мабуть, їм здається це дотепним і «доступним» для народу: «Зроби мені леп, зроби мені топ, зроби мені топ, у (назва магазину) є ващє-ващє любий леп-топ».
«Ващє» має літературний відповідник «взагалі», «любий» — «будь-який».
Немає коментарів:
Дописати коментар